Iedereen van ons heeft het wel eens meegemaakt. Je vind het perfecte horloge, maar iemand anders is je net voor. Laat ze hier zien en vertel hoe het ging.
Dat had ik bij deze prachtige Tudor sub. Ik zag hem en werd betoverd door de patina, ghost bezel, duizenden krasjes maar vlijmscherpe lijnen. En de volle lolly was de kers op de taart. Ik wilde kijken of er een paar honderd euro vanaf kon, deed een bod en wachtte vol spanning op het antwoord. Dezelfde dag was het al verkocht aan een ander. Ik baalde als een stekker. Deze kom ik nooit meer tegen
Een aventurijn wijzerplaat dat lijkt mij ook wel een mooie toevoeging. De Circula gepast en ik was echt onder de indruk. Op de wishlist dus. Cihanski kocht er een en zette deze zoals altijd zeer snel in het blauw. Donderdagavond om 22:00 uur gepost en hij was al door Pieter opgepikt voordat ik het gezien had 🥲
Deze zo rond de jaarwisseling in een leuke aanbieding bij Pietschilder. Iemand was mij adhv het aanbiedingen topic voor denk ik, alhoewel ik hem later niet hier langs heb zien komen…
Had een leuk semi dressy setje kunnen vormen met mijn JLC MUT Moon
Bij beide geldt eigenlijk dat ik ze nog wel kan kopen maar de prijs niet kan verkroppen omdat ik ooit die betere deals gezien heb en dat gewoon nu weer wil.
Omdat ik €100,- beneden de vraagprijs bood. Daarna was hij niet meer beschikbaar. Een andere koper gaf de vraagprijs.
Hoe groot is de kans zou je denken…
Wordt er weer beroerd van als ik de fotos terug kijk…
Jup. Ik had deze moeten oppikken bij @BulangAndSons voor de hype op gang kwam. Was “maar” 6k (vraagprijs 6.6k kon zakken tot 6k). Echter koos ik voor een 14060M.
Heerlijk NOS. Had ‘m een beurt moeten geven en genieten.
De rode Amazon special versie van de Seiko 5 SNK. De andere 4 kleurstellingen heb ik in de verzameling, maar de rode heb ik in Europa gewoon nooit te koop gevonden.
Deze kreeg ik een aantal jaren terug aangeboden door een toen bekend/berucht forumlid, samen met nog een flightmaster voor rond de 3000,- euro. Het was de dag voor mijn vakantie en het ging me net te ver om hiervoor op reis naar onze vakantiebestemming een omweg te maken…