Horloges waar we helaas naast hebben gegrepen

Heb er geen foto meer van maar was een toffe datejust. Via Ebay.

Verkoper bericht gestuurd of er iets van de prijs af kon en een bod gedaan.
Die vent reageerde nogal traag, maar hij ging akkoord.
Dus 1,5 dag later had ie ineens een nieuwe listing aangemaakt voor de prijs die ik hem had geboden zonder mij te waarschuwen.
Dit was nogal een scherpe prijs dus een of andere koekwaus had al op de koopknop gedrukt voor ik die nieuwe listing uberhaupt gezien had.

1 like

Ik heb nog flink mijn best moeten doen om hem aan die andere geïnteresseerde te slijten. Pak geld van de prijs af en op mijn knieën smeken. Had ik maar geweten dat jij hem zo graag wilde.

6 likes

Ik greep vanochtend nog naast een horloge. Lag gewoon op mijn nachtkastje, maar ik had toch opeens mijn glas water in handen.

8 likes

Goed om te weten dat ik in dit geval dus niet zonder reden boos was. Ik heb volgens mij ook nog wel ergens een zakhorloge met maanfase. Wie is de winnaar nu?

Afschrijven is wel een van jouw USP’s dus ik geloof je.

10 likes

Van deze hebben wij zelfs spijt dat we hem hebben weggedaan… 🄲 Wat een geweldige bezel…

9 likes

Spijt van een verkocht horloge; Ook een mooie topic :sweat_smile:

1 like

Hiervan een partij spijt dat ik niet eens heb gereageerd.

8 likes

Deze…

Kon hem toen ruilen tegen met Pepsi bij een bekende GD met 2,5K opleg…. Niet gedaan toen.

emotional-damage

12 likes

Patser;)

1 like

Eerder totaal idioot dat ik het niet gedaan heb. :face_with_symbols_over_mouth:

3 likes

Inderdaad Idioot :slightly_smiling_face:

Haha ongekend tof horloge.

Ach van je fouten leer je!

2 likes

Neee! Die doet pijn :sob:

Zie je al schuin ermee slenteren met zo’n gangster loopje :sunglasses:

4 likes

Jaren geleden werd ik getipt door een forumlid dat hij 20% korting kreeg op een Vacheron Constantin Overseas 4500V showmodel bij S&C in Den Haag. Dus ik heb meteen de volgende dag een afspraak gemaakt, het horloge bewonderd en gevraagd of ze die 20% korting wilde geven. Nee, 10% was de maximale korting. Dat vond ik zo stom dat ik het geweigerd heb (ook omdat het uurwerk klonk en functioneerde als een low grade ETA-2892)…Tsja!

13 likes

Jep. 🫣

Ik ook :ok_hand: heerlijk.

1 like

Ik zag hem en had meteen ā€œtoegeslagenā€ en de volgende ochtend al om de pols :slight_smile: Sorry, maar ik vind hem ook erg mooi :wink: past mooi binnen de collectie naast de Van der Gang :hushed:

15 likes

een Patek Aquanaut. Alweer een paar jaar terug. Op een originele stalen band, lume tritium, wow! Prijs was 14k. mijn oorlogskas stond op 12.

ik dacht: ach, komt vanzelf. koop ik hem wat later.

was met de kennis van nu niet het beste besluit uit mijn horloge verzamel carriĆØre

8 likes

Goed om te weten op wie ik boos moet zijn. Naast @JackW dan.

4 likes

Een stalen triple date maanstandhorloge van Cyma.
Dat miste ik door een foutje met de tijdzone.

3 likes

:hushed::hushed: Mocht hij er onverhoopt uit gaan zal ik het jouw persoonlijk laten weten :+1:t2:

4 likes

Sorry

19 likes