Je wordt bedankt Dave!
Nee, hoor. Helemaal niet.
Ik had m bewonderd tijdens Watches & Wheels. Lekker puntgaaf is de jouwe. Bijna ongedragen. Mooie volle lolly. Geniet ervan man.
Waar ik op verliefd werd (bij mijn mislopen) was de rauwheid. De kleur oneven heden in de donkere tritium plots. De diepe krassen. De ghost bezel. Die diepe blauwe, bijna donker paarse plaat
Een Orfina Porsche design military met een lemania 5100 uurwerk, destijds nog redelijk betaalbaar maar toch niet toegeslagen aangezien ik toen geen vintage uurwerk wou. Nu staan ze te koop vanaf 3.5kā¦huilie
Ik heb dit helaas wel eens met een persoon meegemaakt. Ik was helemaal verliefd tot over mijn oren. Alles gedaan om er wat van te maken en samen gelukkig te worden. Uiteindelijk wilde hij zijn vrouw en kinderen toch niet verlaten voor mij. Ondanks mijn gebroken hart ben ik blij dat wij toch nog als vrienden contact hebben en dat wij samen al een tijdje toerritten organiseren.
Deze 2 hadden al mijn stommiteiten qua horlogeaankopen recht kunnen trekken inclusief een leuk budget om een rits toolwatches aan te schaffen uit de b garnituur, Sinn Squale Hanhart Tutima enzā¦
Ik heb contact gelegd met de koper en kwam er al snel achter dat hij deze ook op C24 aan had geboden en ook daar had gekocht via ātrusted checkoutā. Het betrof een exemplaar uit december ā22 en ongedragen. Uiteindelijk contact gelegd met de verkopende juwelier in ItaliĆ« de de verkoop bevestigde. Toen ik genoeg speurwerk had verricht was het horloge gereserveerdā¦ā¦ja, daar ben ik wel even ziek van