Dat ‘Buy the seller’ is vrij hardnekkig inderdaad.
Deze. Binnen de minuut gereageerd maar er was iemand eerder. Deze liefhebber Semi handelaar heeft het horloge vervolgens binnen 2 weken doorverkocht. Doet nog steeds pijn.
https://www.horlogeforum.nl/t/verkocht-rolex-submariner-14060m-2003/325466
Klopt. Ik moest mijn lichamelijke integriteit streng bewaken.
Er staat eer een te koop in het blauwe gedeelte…
voor mij is het de Hydrium Burnt Tangerine van Isotope Watches.
Ik zag hem en dacht die moet ik hebben.
maar in 1 dag waren ze allemaal weg. en tot nu toe heb ik ze 2dehands nog niet gezien.
Jep,
Ach ik zoek gewoon door
Leuk topic, hier de horloges waar ik net naast gegrepen heb of nog erger waar ik de kans had om te kopen maar zolang getwijfeld heb dat ik alsnog misgreep.
De Speedy Tuesday, was een gekkenhuis toen met inschrijven. Uiteindelijk alleen een of ander gratis magazine gehad als troost.
De Speedmaster Ed White waar een gewaardeerd (oud) forumlid een half jaar mee heeft lopen leuren voor 5000 euro maar ik vond het teveel geld…
Een Rolex GMT Pepsi uit de jaren 2000 (weet niet of het plaatje overeenkomt, ben geen Rolex kenner) die een bekende horlogemaker in de vitrine had liggen voor 7500 euro. Ik heb een week getwijfeld omdat het mijn merk niet is en omdat ik het teveel geld vond……en toen was ik te laat….
Mocht ik hem ooit wegdoen laat ik het je weten.
God allemachtig wat een mooie foto’s.
Man o man wat een mooie Ed White!
Nog steeds probeer ik een bulova super seville te bemachtigen.
“Omdat het uurwerk klonk en functioneerde als een low grade ETA 2992”.
Kun je aangeven wat je hier concreet mee bedoelt?
Welke is dit?
Ik heb meerdere horloges gehad met high grade 2892 uurwerken erin. Zoals de IWC pilot watches. Dit waren heerlijke uurwerken: stil, nauwkeurig en dun. Ook hacking seconds. Low grade is een ander verhaal en de rotor en handmatig opwinden klinkt alsof er iets schuurt of in een vijzel wordt geschraapt. Het kan geen kwaad, maar het geeft geen gevoel van kwaliteit.
Het uurwerk in de Overseas was gemaakt voor de 4500, dus helemaal nieuw opgebouwd en dan verwacht je ook wel iets van zo’n uurwerk, vooral in deze prijsklasse.
Maar de rotor maakte een herrie wat je eerder in een instap Tissot verwacht. Ook het handmatig opwinden gaf hetzelfde schrapende geluid. Het heeft geen hacking seconds en het verspringen van de datum (dus dat je datum al ziet bewegen) begint een paar uur vantevoren. Echt ongelooflijk voor een uurwerk dat volledig nieuw ontwikkeld is door een “holy tritiny” merk. Nu lopen zij wel vaker achter de feiten aan, het zijn allemaal rammelbakken (ja zeker ook Patek).
Kortom, gemiste kans en de Overseas was samen met de band te dik. Wel een prachtig ontwerp met veel potentie.
Ouch! Die voel ik als Speedmaster liefhebber ook. Ligt er ook aan wanneer dit was en in welke staat (zelfde als met de Pepsi) Vooral bij de mooiere exemplaren liggen de prijzen heel hoog.
Heel duidelijk en goed verhaal. Dit al eens eerder gehoord over de VC Overseas. Behoorlijk ontluisterend.
Ahh…
Zogenaamd veel te druk om op HF te posten, maar je las zeker over
En dacht aan mij
Eeuwig zonde deze
Ja wrijf t er maar in.