Deze stond al op mijn radar sinds ik serieuzer naar horloges ging kijken. Toen dacht ik nog dat 250 pond een veel te astronomisch bedrag was om aan een horloge te besteden dus nooit een knoop doorgehakt.
Eeuwig spijt van.
Deze stond al op mijn radar sinds ik serieuzer naar horloges ging kijken. Toen dacht ik nog dat 250 pond een veel te astronomisch bedrag was om aan een horloge te besteden dus nooit een knoop doorgehakt.
Eeuwig spijt van.
Vind de militaire uitstraling zo gaaf, dat ik m ben gaan Google-en. Zo! Wat is deze moeilijk te vinden. Zie alleen een RAF versie (op Chrono24) voor bijna 5k
Was ook een RAF-issue re-issue. Zo rond 2010 was ie en nog beschikbaar en nog betaalbaar. Volgens mij vanaf ca. 2012/13 outofstock en onvindbaar of onbetaalbaar.
Er zijn wel andere remakes in omloop, ook in quartz maar dit was echt de allermooiste. CWC heeft nog een peperdure officiële soortgenoot.
@mauzer. Zie het antwoord van @TagNeuer
T is van de rijke en zo.
3 x 25 stuks in witte, oranje en gele wijzerplaat waren er gemaakt. Wit binnen 2 min uitverkocht de andere twee binnen 3 min.
Zo ja, ooit voor onder de 4k geloof ik, nu heel veel duurder
Een dergelijk verhaal kan ook positief uitpakken.
Ik was gericht op de Rikketik aan het zoeken naar een Ebel 1911 met El Primero-uurwerk. Het liefst met de wave-band, maar in ieder geval op two-tone band.
Ik vond wel een losse band. Niet de wave helaas, maar een soort oysterband. Even later vond ik een Ebel op leren band voor een oké prijs, maar twijfel twijfel, dan moest ik wel die losse oysterband erop zetten. Ik terug om die oysterband te kopen. Deal kunnen maken en band in m’n jaszak. Ik kom terug bij de Ebel-verkoper… weg horloge.
Balen balen balen. Tot ik op de volgende Rikketik-editie exact het horloge vond dat ik zocht. In betere conditie én met wave-band. Voor een betere prijs ook nog. Had wel service nodig, maar dat wilde ik sowieso al doen. De wave-band is zo fantastisch dat ik de (veel zwaardere) oysterband nog niet heb gemonteerd. Nu een van m’n favoriete horloges
Ik zie het, dank! Erg leuk horloge.
Er staan er meerdere op Marktplaats.
Heb deze nog niet eerder gezien, leuk design en heerlijk knallende kleur!!