U overschat de waarde van mijn horloges enorm.
Ik schat de waarde eerder op gemiddeld 60 Euro…
Van sommige is de emotionele waarde wel heel hoog, dat dan weer wel.
Helaas, ook de motorfietsen hebben niet zo´n economische waarde… Ik zou bijna zeggen voor 7500,00 mag je ze alle drie meenemen maar dat doe ik niet want ik ben er erg aan gehecht. Ze zijn nog uit de jaren '70…
M’n tweede auto is een restauratieproject, ook uit de 70s…
Dus nee, ik ben het niet eens met uw mening dat e.e.a misplaatst zou zijn.
Maar bedankt voor uw ongetwijfeld oprecht gemeende wensen.
Very nice !!
Haha leuke reactie!
Wat doen je dan dat je geen horloge om kan hebben?
Draag deze met werken. Ik heb een glazenwassers bedrijf… dus horloge is na een goed jaartje compleet versleten.
Haha, hoe dan?!
Hoe slijt jij met glazenwassen een SKX binnen een jaar? Daar mag je echt wel flink je best voor doen
Een Triumph Tiger. Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn. Ik heb zelf de T800 XR in het blauw, ook gepimpt met beugels, groter scherm, koffers, GPS en duckbill.
Ik heb wel twee tips voor je:
-
Verkoop nog een horloge van 500 Euro en koop een Touratech zadel. Je kont zal er dankbaar om zijn.
-
Van die 100 Euro die je over hebt: koop nog een setje Alpine op maat gemaakte oorpluggen. Rondrijden zonder gehoorbescherming, zeker met een shark helm, doet 90-110 db aan geluid, en ik heb er lichte tinnitus aan over gehouden. Je oren zullen ook dankbaar zijn.
En je hebt gelijk: Eigenlijk een leukere hobby.
Ik zou hem dan niet weggooien maar hier op de horlogemarkt zetten. Genoeg liefhebbers voor een flink stuk authentieke “patina” op een SKX
Het horloge komt dagelijks het volgende tegen, Ladders.muren.zand.hoekjes. gaatjes.
Dus je stoot en schuurt hem continu.
Dat doe jij toch met fietsen?
voorbeeld wat continu t geval is… kom je weer de ladder tegen… gaat niet anders en dus weer stoot of schraap je langs de ladderboom
Daarom draag ik n Geonaut van decathlon van 7,95 op mn werk …n timer die niets kost…en dat kreng gaat al 3 jaar mee inclusief alle viking/mud/shitraces erbij
Mooi verhaal! Ik lees het als een ontwikkeling naar een mooier en bewuster leven. En dat gun ik iedereen!
Een duiker verslijten met glazenwassen? Da’s getalenteerd
Momenteel heb ik een Schubert C4. Dat is al een stuk stiller, daarnaast draag ik altijd gehoorbescherming als ik rij. Als veiligheidskundige als beroep kun je natuurlijk niets anders
Nee! natuurlijk word je niet gelukkig van horloges!!
Als een briesje net even die grappige haarlok van je geliefde laat wapperen…dat is geluk
Die vermijd ik altijd zorgvuldig. Zeker de viking races. Vikingen waren nou niet het toppunt van beschaving. Ik zou aan een Ottomanenrace misschien nog een keer mee doen.
Een goede helm. Ik heb de C3 nog, maar dat ding staat op m’n lijst.
@anon2889582EV is nu ook met z’n rijbewijs bezig, en ik probeer 'm op het hart te drukken dat ie inderdaad een stel pluggen moet kopen. Leren van de fouten van anderen heet zoiets.
oordoppen op maat voor het motorrijden kan ook bij de bekende hoorwinkels. Voordeel daarvan is is dat het om de hoek is en me evt na zorg is dat wel zo handig en snel.
Mijn ervaring qua kwaliteit is verder gelijk met alpine, alleen een stuk gemakkelijker.
Kosten zijn nagenoeg gelijk.
Rijden met goede oordoppen is een genot, weg wind geruis, hallo motor geluid en dat is genieten!
Super die Triumph en je keuze!
Gelukkig geen grijze BMW of Porsche, haha!
Jammer dat je de SM of BB niet erbij gehouden hebt…
En en kan gelukkig ook; Op de motor met een glimlach en onder de mouw een…
Die komen wel als het lessen voorbij is.