Horlogesfoto van bekende iconen, oa Rolex PN, Panerai, Omega Speedmaster, Breitling, Rolex Seadweller 4K, Rolex milgauss

Te zwarte foto. Doomsday klokjes.

1 like

Horloges zijn leuk aan de pols. Maar ik hoef ze niet aan de muur.
Sorry Brick.

1 like

Als je het dan toch doet zou ik een foto ophangen van je eigen grails…

1 like

Of wellicht eigen collectie? Dat is ook gaaf. Maar wanneer weet je dan wanneer die compleet is.
Zelfde geldt voor grails. Die wisselen ook
Voor vele liggen er al enkele grails op tafel :sunglasses:

Deze foto is in elk geval niet in scĆØne gezet. Horloges op een marmeren tafelblad gelegd en direct een foto geschoten.
:v:ļø

Misschien mag je van je meisje deze wel ophangen boven de eettafel. Beter dan een foto!

1 like

Nu nog de grails om erin te hangen :laughing:

1 like

Op een artistieke foto na is het gewoon echt onwijs sneu:

Kijk mij cool zijn met m’n kleine piemel, grote bmw en rolex foto aan de wand.

3 likes

Los van het feit dat ik geen foto van een of mijn horloge aan de muur hoef heb ik wel aan te merken op de foto. Het is te druk, de horloges lijken vrij random op tafel gegooid. Geen mooie belichting want veel te hard. Een snel kiekje, maar geen echt goede foto imho.

2 likes

Eens met bovenstaand :point_up_2:t2:
Nee stemmer!

2 likes

:sunglasses:

1 like

Ik had voor m’n eerste Rolex al een kleine piemel.
Makes no difference

6 likes

:laughing:

Ik stemde ā€˜Nee’ omdat ik de foto niet mooi vind. De compositie niet, de belichting niet, ik vind het niets zeggend.

Als de foto mooi zou zijn dan heb ik daar wel wat voor over.

1 like

Ik denk dat ik een wit doek met daarop met vingerverf in regenboog kleuren gekliederd ā€œRolex de beste van de levenā€ eerder aan de wand zou hangen.
Niet lang overigens.

1 like

Stuur mij uit dit rijtje een horloge naar jouw keuze en hij gaat met duchttape
tegen de muuršŸ˜Ž

Rob

2 likes

En twijfel nog over het onderwerp; of ik dat aan de muur wil hebben hangen.

Ik heb nee gestemd, geen mooie foto, te druk, belichting is niet mooi, lijken gewoon een aantal horloges die op een bed geflikkerd zijn. Ik mis een verhaal en een bijzondere compositie…

1 like

We vragen elkaar vaker om een mening of advies hier, maar in dit geval zou ik toch zeggen: waarom vraag je óns of wij hem zouden willen ophangen? Want ongeacht de compositie of de kwaliteit van de foto: als dit voor jou een leuke herinnering is waar je blij van wordt als je ernaar kijkt, dan is dat leuker dan een ā€˜perfecte’ horlogefoto lijkt me. Het gaat erom wat jij vindt.

1 like

Ik heb ook nee gestemd, de foto vind ik gewoon niet mooi.

Wat ik wel mooi vind is een schilderij van een horloge. Zo heb ik bijvoorbeeld Aerospace van Kevin T Kelly in de studeerkamer hangen. Dat vind ik wel heel gaaf:

image

8 likes

Idee is niet slecht, echter deze foto spreekt mij niet aan

2 likes