Horlogesfoto van bekende iconen, oa Rolex PN, Panerai, Omega Speedmaster, Breitling, Rolex Seadweller 4K, Rolex milgauss

Heren ik bedenk mij ineens dat ik -ondanks dat ik voorstander ben van kunst aan de muur-, wellicht toch een horloge foto willen inlijsten en ophangen.

Zouden jullie deze foto, gemaakt tijdens een spontane kleine GTG met 6 horlogeliefhebbers aan jullie muur willen hebben hangen? Op een beetje formaat.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Voor de NEE stemmers, waarom niet?

En voor de JA stemmers, wat zouden jullie hier voor over hebben inclusief lijst.

• Minder dan €40
  • Tussen de €40 en €70
  • Meer dan €70 maar Max tot €150

0 stemmers

Ben erg benieuwd naar jullie reacties.

:beers:

1 like

Zou een keuze maken voor één, hooguit 2 modellen.

1 like

Ik vind het een rommeltje. Een mooie foto zou ik wel kunnen waarderen.

18 likes

Beetje te veel modellen op één foto als je het mij vraagt…

2 likes

Geen enkel horloge kan ik als foto dusdanig lang waarderen dat ik hem aan de muur wil hebben hangen. Om de pols of niet, zo simpel is het.

Edit: en als je specifiek vraagt over de getoonde foto dan is het gewoon een rommeltje. Ik ben geen expert maar een kenner van fotografie zou het op techniek afschieten denk ik

1 like

Ik vind het mooi, ik snap dat het leuk kan zijn
Maar nee, ik hang niet graag hobby aan de wand.
Heb ook geen foto.s hangen, geen schilderijen .

Alleen de wereld boven de bank, that’s all

Maar heb je een speciale horloge kamer in je huis. Dan GAAF.

6 likes

Te druk. Ik zou paar weg halen.

1 like

ja, n stuk of 6.

3 likes

Heb zelf een speedmaster van art-of-horology aan de muur en een print van Eleven:11 is onderweg.

De foto van de GTG oogt wat druk in mijn ogen. Zelf zou ik gaan voor een wat rustigere zoals:

2 likes

Het idee is op zichzelf al slecht imo, maar met deze foto al helemaal… Het is gewoon een hele slechte kwaliteit foto

7 likes

Foto is niet mooi, druk… Onscherp.

4 likes

Heb je ook 6 Seiko’s?

1 like

Nee. Niets voor mij. Horloge om de pols en iets met wat meer ‘diepgang’ aan de muur. Ik zou het best lullig vinden om zoiets thuis te hebben hangen.

De foto is trouwens niet geweldig…

2 likes

Idd een beetje rommelig.
Dan liever een mooie oude advertentie of reclamebord van een mooi horloge die je dan toevallig ook zelf hebt.

3 likes

Maar dat wil niet zeggen dat ik dat ook realiteit maak, beste @Brick. Hetzelfde geldt voor je foto idee.

2 likes

Ja, dit dus :+1:

6 horlogeliefhebbers aan mijn muur hangen?! Interessant voorstel! Ik ga er over nadenken. :+1:

1 like

Een artistieke foto zou op zich wel cool zijn.

Credits: @Samurai

8 likes

Ik zou als hobbyist beginnen met 1 foto te maken. En tzt bij passende modellen

1 like

Een horloge-gerelateerde foto aan de muur vind ik gaaf! Maar wel ook Afhankelijk in welke ruimte deze komt te hangen en/of het formaat.
Zoals @anon8024582HF hierboven voorstelt is wellicht een beter idee nog, geen directe merknaam in beeld maar toch goed herkenbaar.

2 likes