Nee. Waarom niet? Nou, waarom wel?
Omdat het een warrige rotfoto is met slechte belichting, uiterst matige compositie en een wat saai onderwerp. Als ik al een horlogefoto aan de muur zou hangen (wat niet waarschijnlijk is) dan niet van zo’n samengeraapt zooitje wat op een hoopje is geveegd.
Los daarvan: Geen detail in de platen, rare, niet flatteuze hoeken op die horloges, een enorme burn-out van overbelicht rechts, en veel te nare schaduwen. Saaie ondergrond, ik kan zo nog een tijdje doorgaan.
Sorry. Je vroeg er wel om.
Het wordt er in de nabewerking niet beter van.
In de informatica roepen ze dan crap in, crap out.
Nee. Die Panerai verziekt het feestsje.
Ik ben maar een amateur fotograaf, maar ik zou toch wel een iets artistiekere afbeelding van deze toppers aan de muur willen😀.
Wacht even Dao, je moet mensen ook tegen zichzelf in bescherming willen nemen.
In de audio is het hetzelfde:
Rubbish in= rubbish out.
Het enige wat je dan nog kan doen is het vervormen. Erger maken dan het is.
Dat heb ik hier gedaan.
Het is niet heel mooi, maar beter (minder slecht) dan foto van ts.
Ik zou niet zo snel een foto van horloges aan de muur hangen, maar ik vind deze ook erg donker. Letterlijk 1 knopje indrukken in lightroom en het ziet er (naar mijn mening) al een stuk beter uit
voor
na
Idee is goed, uitvoering kan beter. Maar ja, je moet ergens beginnen hè.
Ik heb -nee- gestemd. In mijn woning zou zoiets nooit komen. Ik plaats het min of meer in dezelfde categorie als posters van sportauto’s of hitsige chicks aan de muur en daar ben ik een beetje te oud voor inmiddels. Maar goed. Ieder z’n ding. Wie er blij van wordt, moet dat vooral wel doen.
Ja, ik zou een mooie foto op posterformaat wel willen maar Nee, niet deze foto; ik vind de foto niet mooi. Naar mijn mening te donker, en geen mooie compositie.
Hoog tijd dat jij in de jury van de Foto Challenge gaat zetelen.
Nee, maar ik vind de foto ook niet mooi en sowieso foto’s aan de muur een gemiste kans. Het kan veel mooier. Ik laat een serie maken voor aan de muur (van mijn kantoor). De maker is alleen zo druk dat het nog wel een jaar gaat duren haha. Dit is de eerste, volledig digitaal getekend. Half daglicht, half lume.
Jureren in een democratisch topic is niet m’n ding.
Zeg, tenzij je beroepsmatig horloges verkoopt, kun je de rest nog afzeggen?
Ik zal haakjes aan beide kanten monteren zodat ik het kan omdraaien als jij langs komt…ow wacht.
Ik heb op nee gestemd, ik vind deze foto qua kwaliteit dermate laag. De horloges daarentegen zijn schitterend maar niet in deze compositie / opstelling. Een artistieke foto van deze collectie of een van deze horloges zou dan mijn voorkeur genieten
Als je iets met ducttape tegen de muur plakt moet je wel gelijk oppassen dat niemand het stiekem opeet…