Ik vraag me af of iemand weet waar ik een mooie houten standaard kan krijgen voor mijn horloge voor op nachtkastje. Heeft iemand een tip? Hoeft maar een horloge aan te hangen…
Misschien zelf proberen te knutselen, heb je er ook nog wat eer aan.
pFFF even google staan er zat op
weet je dat zie ik ook, echter niet alles is te krijgen en soms is er iemand op dit forum die het ook maakt…
oude luidpreker magneet blijft hij mooi plakken…
Of loop even bij een groothandel binnen, die verkopen deze dingen… Google kan ook je vriend zijn als je iets zoekt…
Kan wel een watchwinder voor je maken.
yabbajaaaja jippie jippie jeeeeeee…
Dubbelzijdig EN… verwijderbaar…
Iemand een adres waar de houten standaard hierboven verkrijgbaar is? Prachtig ding
*** edit *** Ik heb op eBay een aanbieder gevonden; https://www.ebay.de/itm/Nussbaumholz-Uhrenstaender-Uhrenaufsteller-Uhrenhalter-Uhrendisplay-Aufsteller-/162306923413 *** edit ***
Mooi standaard, als je een beetje handig bent zou ik zelf iets klussen.
Persoonlijk vind in €62 best veel geld, maar goed dat is dan mijn bescheiden mening. En terwijl ik dit schrijf hoor ik mijn vriendin zeggen “maar je geeft wel een paar duizend uit aan een horloge…”
Als je de vaardigheden, ruimte, materiaal, gereedschap en tijd hebt om het zelf te vervaardigen dan is dat een goede optie ja Ik denk dat je er uiteindelijk vrij lang mee bezig bent, ook om de goeie rvs delen te sourcen.