Horlogetips voor vriendin gevraagd....

175.0043

1 like

Die heeft ze genoeg. De gucci winkel in Milan bleef speciaal voor haar open in de avond…iedere keer.

1 like

Da’s correct. Het zit hem er meer in hoe je 'm ventileert. Ik zie daar een verbeterpuntje, mogelijk.

Dat verbaast me, ik ken niet veel dames die expliciet van de chronografen zijn. :slight_smile: Maar dan is het misschien juist geinig om die kant op te gaan, want je ziet het niet vaak.

ANWB-setje voor mij en mijn partner was achteraf beter geweest in Aquaracer quartz dan in Muhle Glashutte automaat. :slight_smile:

:+1: Ook in quartz zeer cool. Helaas wel wat minder bestand tegen elementen dan een aquaracer of vergelijkbare duiker.

Omega de Ville? Da’s voor hele oude mannen. :slight_smile: Sorry, maar zelfs in de moderne versies vind ik dat die afgeronde jaren-90 bezel zoooooo 1989 is…

1 like

Mooie suggesties. Vrees alleen dat ze misschien stiekem blijer is met zo iets :see_no_evil:

https://www.michaelkors.eu/en_NL/oversized-whitney-pavé-gold-tone-watch/_/R-MK6729

Ik ga uit van mijn eigen vriendin. Cartier is zonder twijfel een schot in de roos en zij gaat helemaal loco over zo’n oude de Ville. Niemand weet waarom Chris.

Ze vindt Rolex (en daarbij vooral mijn keuzes in Rolex) bij iemand passen die op Adidas slippers een werkdag volmaakt.

Maar ze zei ook dat wanneer ik ooit een Hulk thuis heb ze hem stiekem even meepikt, omdat ze dat toch wel erg stoer vindt.

Women… :man_facepalming:t2:

Edit: Ik denk dat je met die Hermes band van @Cal219 ook wel kan scoren.

5 likes

Ik denk dat een Cartier Tank of Ronde Solo het leukste zou zijn! Althans, dat is mijn vriendin haar mening! :wink: Voor de stalen band vind ik de Santos ook een erg smaakvol horloge.

Zonder stalen band heeft ook Nomos een aantal mooie horloges uitgebracht die vooral ‘op vrouwen zijn gericht’, wellicht toch een optie! Tangente in 35 mm kan ik persoonlijk aanraden… :kissing_closed_eyes:

1 like

Yes!

2 likes

You’re right.

Bij deze de Cartier Santos Quartz van vrouwlief. Koop hem in minimaal 29x41 zoals deze en het is naast vrouwelijk ook een stoer ding!

2 likes

Grappig, mijn partner vindt mijn Nomos erg mooi, maar het horloge wat ze nog het liefste draagt is niet van haar en het is ook niet de Nomos, die voor haar wat klinisch is.

Zij gaat voor dit spul:

Op de originele band. Want dit op grijs vond ze minder goed bij haar teint passen:

Een Junghans Meister Driver.

1 like

Kende ik niet. Leuk ontwerp. Zelf zou ik wel eerder de zand-rood combinatie kiezen.

2 likes

Die sla ik even op in mijn geheugen voor de volgende keer. :joy:

2 likes

Cartier tank quartz!