Hornet

Horlogeband verkocht aan @anon6060116EV, goede communicatie en snelle betaling.

2 likes

Een Omega van @anon6060116EV over genomen.
Prima email contact met Bas gehad.
Was een soepele transactie.

1 like

Mijn Oris Clipperton aan @anon6060116EV verkocht. Altijd leuk om aan een stadsgenoot te verkopen. Bas kwam netjes zijn afspraken na en biedt realistisch. Ook de betaling verliep vlekkeloos. Geniet van je nieuwe aanwinst Bas. Het is je gegund!

1 like

Mooie croco band van Hornet gekocht, snelle communicatie en rappe verzending. Band was zoals beschreven, ben blij met de deal en de band!

1 like

Mooi horloge overgenomen van Hornet. Goede communicatie en alles verliep goed. Aanrader!

1 like

Schroevendraaier overgenomen van @anon6060116EV.

Aanrader!

1 like

Horlogeband verkocht aan @anon6060116EV. Goede communicatie en zeer vlotte betaling.

Bedankt!

1 like

Horlogebandje gekocht van @anon6060116EV. Vlotte communicatie en snelle afhandeling. Een aanrader.

1 like

Bandje verkocht aan Bas @anon6060116EV. Reageert snel en was heel vlot met betalen, dus prima :slightly_smiling_face::+1:

1 like

mijn MM200 verkocht aan Bas @anon6060116EV. Een meer dan aangename deal en supersnelle afhandeling. Aanrader!

1 like

Tropic band overgenomen van Bas @anon6060116EV. Prima deal, goede communicatie en snelle acties. Aanrader!

1 like

Horloge verkocht aan @anon6060116EV.
Fijne communicatie en snelle deal. Aanrader.

1 like

Goede ervaring met Bas @anon6060116EV. Heeft een horloge van mij overgenomen, én mij nog kosteloos een setje pinnetjes toegestuurd. Dank :grin::+1:

1 like

Goede ervaring met @anon6060116EV.
Heb een horloge sluiting overgenomen. . Prima deal, goede communicatie en snel binnen gekregen

1 like

G-Shock overgenomen van Bas. Snelle communicatie en verzending. Top! :+1:

1 like

Bas @anon6060116EV heeft vandaag een horloge van mij over genomen. Na wat pb’s over en weer in de ochtend was de afspraak in de middag snel besloten, niet ver van zijn werk kwam Bas even langs voor een korte babbel en het horloge natuurlijk! Uiterst correct en vriendelijk contact, snelle en no-nonsense deal - helemaal goed.
Vijf sterren voor dit forumlid,

Groet, Matthijs

1 like

Ik heb vandaag een mooi horlogebandje ontvangen van Bas @anon6060116EV. Deal was vlot gesloten en het bandje werd direct na betaling gepost. Uitstekende ervaring dus! :+1:

1 like

Fraaie King Seiko van @anon6060116EV overgenomen. Vriendelijke communicatie en vlotte verzending. Aanrader om zaken mee te doen.:+1:

1 like

Leuke deal met Bas kunnen maken na een gezocht topic van mij. Horloge in nog betere staat dan foto’s deden vermoeden.
Goed verpakt en snel verzonden, kortom een prettige deal via het forum weer!
Dank je nogmaals @anon6060116EV

1 like

Zopas een coole Seiko Elnix overgenomen van Bas @anon6060116EV en ik ben er heel erg blij mee. Wat een gaaf ding!

Thanks Bas! Niets dan positiefs te melden.

1 like