Hornet

GS van Bas overgenomen. Zeer prettig contact en snel antwoord. Horloge was voor mij in betere staat dan verwacht zelfs! Bedankt @anon6060116EV voor de fijne deal! En tot de volgende…

1 like

Bulova van @anon6060116EV overgenomen voor mijn zoon om hem ook te besmetten met het horlogevirus :sunglasses: Zeer prettig contact en snel antwoord. Horloge is in uitstekende staat! Bedankt voor de goede deal en snelle afhandeling!

1 like

Prima zaken doen met @anon6060116EV :+1:
Horloge zoals beschreven, blij mee!
Dank! Tot de volgende.

1 like

Horloge overgenomen van Bas. Hele goede communicatie, supersnel verstuurd en IRL misschien nog wel mooier als beschreven.

@anon6060116EV bedankt voor de deal!

1 like

Mijn eerste deal met Bas. Een prachtige Oris Aquis Cherry in mint staat overgenomen. Prettige en vlotte communicatie over&weer en alles perfect geregeld via DHL. Top…thx @anon6060116EV

2 likes

Gisteren, 12 september, was Bas bij mij langsgekomen m.b.t. de aankoop van een prachtige sport GS.
Daarvoor een prima PB-contact gehad. Een echte liefhebber van het geen wat ons allemaal hier op dit forum laat vertoeven, namelijk horloges.
Tot de volgende keer Bas. :+1:

1 like

Prettig contact en een mooie (nieuwe) Oris overgenomen van Bas (@anon6060116EV). Snelle reacties, eerlijke beschrijving, nette verzending (met voldoende beschermend verpakkingsmateriaal).

Al met al heel blij mee met de deal :+1:
Tot de volgende,
Dion

1 like

Mooie deal met @anon6060116EV. Leuke san martin rijker.
Snelle afhandeling, goed verpakt.
Super bedankt :100:

1 like

Goede deal kunnen maken met @anon6060116EV voor een prachtige GS Snowflake in nieuwstaat. Super blij met mijn aanwinst. Communicatie via PB verliep vlot en eerder dan verwacht was ik onderweg om deze schoonheid op te halen. Onder het genot van een frisdrankje en een babbeltje over de hobby de boel goed kunnen bekijken en de financiële kant afgehandeld.
Heel erg bedankt! :+1:

1 like

Vanmorgen een mooie Oris opgehaald bij @anon6060116EV. Lekker kopje koffie en even gebabbeld over de hobby. Het horloge is niet van nieuw te onderscheiden. Goede ervaring, zo moet het zijn!

1 like

Wauw oh wauw….ik schaar mijzelf onder de geluksvogels van 2022.
Deze week de GS sbgn023 van @anon6060116EV overgenomen, volledig onverwacht op mijn pad gekomen en nu ineens bereikbaar voor mij….
Al vond ik het wel erg spannend ivm opsturen en overmaken van een dergelijk bedrag…Bas was heel relaxt en top geregeld allemaal.
Bedankt daarvoor en wat mij betreft een hele goede en betrouwbare persoon.

1 like

Zojuist een in perfecte staat verkerende Fortis opgehaald bij Bas @anon6060116EV
Gastvrij ontvangst en duidelijke communicatie.
Dikke aanrader👌

1 like

Horloge verkocht aan @anon6060116EV vlotte en prettige communicatie en goede deal gemaakt. Zeer betrouwbaar!

1 like

Afgelopen weekend een hfle overgenomen. Prettig contact, bedankt @anon6060116EV!

1 like

Prachtige nieuwe Panerai-case van Bas overgenomen. Probleemloze, sympathieke en snelle communicatie. Trusted seller :star::star::star:.
Graag tot een volgende keer Bas!

1 like

Vanguard band overgenomen van @anon6060116EV
Vlotte communicatie en snel verzonden! Bedankt Bas.

1 like

Diverse horloges overgenomen van @anon6060116EV. Altijd snel en top geregeld.

1 like

Ben erg tevreden met de Oris Aquis die ik van @anon6060116EV heb overgenomen. Fijne communicatie, eerlijke prijs en snel en goed ingepakt verzonden. Kan deze verkoper zeker aanraden.

1 like

Heb een mooi horloge via @anon6060116EV mogen overnemen.
Een fijne communicatie en dito afhandeling.
Voor herhaling vatbaar, nogmaals dank.

1 like

Horloge overgenomen van @anon6060116EV.
Super blij mee.:grin:

Communicatie ging prettig en vlot.
Top ervaring dus. :+1:
Bedankt.

1 like