GS boxset overgenomen van @anon6060116EV
Snel contact, nog sneller verzonden en ook nog gewoon vriendelijk voor een eerlijke prijs. Top dus.
Graag tot een volgende keer Bas
Vandaag een mooie Zenith overgenomen van @anon6060116EV aka Bas, snel een afspraak kunnen maken bij hem en onder het genot van een bakkie koffie de deal gesloten, alles zoals vooraf vermeld en ik ben er blij mee Bas jij ook succes met je nieuwe aankoop en wellicht tot een volgende keer.
Met schaamrood op de wangen kwam ik er achter dat ik @anon6060116EV ( Bas) nog geen review had gegeven m.b.t. de door hem aangekochte Doxa 300T.
Dus, bij deze, nog hartelijk bedankt voor het vertrouwen en fijn je weer eens ontmoet te hebben.
Veel plezier van de mooie Doxa. En tot ziens mss.
Horloge overgenomen van Bas. Vriendelijk, relaxed, betrouwbaar, afspraak is afspraak. Toffe gast. Heel graag tot een volgende keer
Net Grand Seiko bandje ontvangen van @Hornet , top transactie. Netjes verpakt, super snel verstuurd. Wat kan men nog meer verwachten? Juist ja, niets. Alles perfect.
Beter laat dan nooit: @Hornet heeft van mij een band overgenomen. Helemaal top gegaan.
Gewoon zaken mee doen! Komt goed!
Met Bas / @Hornet is het meer dan goed zaken doen. Betrouwbaar, flexibel en gewoon een fijne vent! Van harte aan te raden.
Vijf reeten!