Horologisch dilemma 3.0

En gaat binnenkort misschien wel in de verkoop! De aankoop van een nieuw huis brengt andere prioriteiten. :watch: -> :house_with_garden:

Sla je slag @Roald!!! :grin: Andere gegadigden mogen zich natuurlijk ook melden. :innocent:

3 likes

Ooooooh spannend. Ik bel je morgen even!! :+1:t2:

1 like

Zelfs klasbak @BadgeandBezel kan deze rakker hebben. :sunglasses:

3 likes

Zag m gister in het baby blauw rijden hier. :heart_eyes:

1 like

Check!

Maar volgens mij heb jij echt een Invicta nodig.

1 like

Ik heb al een UN.
Van afstand heeft dat wel iets weg van een Invicta :sunglasses:

1 like

Mooi topic @Rolopalooza! Ook al is jouw ‘dilemma’ een luxeprobleem :wink:.

Kijken naar jou collectie dan vind ik de eerste drie van jouw rijtje kandidaten écht iets toevoegen aan jou collectie qua vorm of appearance:

• Navitimer 806 (re-edition)
  • JLC Reverso Duoface
  • Cartier Santos

Maar ik vraag me af of jij deze ‘dressy’ horloges écht gaat dragen. Bij mij kwamen twee horloges naar boven toen ik jouw dilemma las, en die bleken beiden al door anderen genoemd (en die dus imo bij jouw smaak/stijl en collectie passen en dus gedragen gaan worden:

1. @RLC slaat de spijker hier op zijn kop:

Of een gouden OQ…

1. De suggestie van @Bauhaus:

Klaar!

O ja, en ten aanzien van jouw mogelijke ‘slachtoffers’:

O echt, serieus? Was me nog niet opgevallen… :rofl::rofl::rofl:

Zonder gekheid, er zit bij de door jouzelf genoemde kandidaten (maar ook de suggesties van de rest hier) geen bandenslet tussen zoals de speedy… Daar ga jij wel wat missen ben ik bang.

Ik heb daar wel een oplossing voor (ik geef toe, enig eigenbelang :sweat_smile:): hou de speedy en verkoop de 16014 in plaats daarvan aan mij.

Veel succes met dit ‘probleem’ :muscle:t2::wink:

3 likes

Toch wel fijn dat we na 600 reacties uitkomen op een vrij nietszeggend horloge met een witte wijzerplaat voor jou, maar dat je @Rolopalooza een gouden Day-Date aanraadt. Waar is de durf om het zelf te doen!?

Ook jij bent er klaar voor.

Ik mag jou wel.

2 likes

Budget my friend. Voor een gouden day date moet meer dan de halve collectie op de schop. Roaldr vist in een veel grotere vijver dan ik. Bij de verkoop van de 3 genoemde horloges is de day date daar al.

De Oyster Perpetual 39 in het wit is inderdaad niet het meest spannend, maar dat is wellicht ook z’n kracht. Iets meer ingetogen en minimalistisch, maar wel wat je van een Rolex mag verwachten.

Lijkt mij wel een mooi duo zo

5 likes

Bellen? Kom gewoon langs man! Kan je m meteen even om je pols doen.

Lees net ook dat je een Yachtmaster overweegt? Wel jammer met de verkeerde wijzerplaat! Deze moet je willen: :sunglasses:

!

4 likes

Day-Date. Niet naar Amsterdam gaan dan valt ie in je budget.

3 likes

De Navitimer is niet echt dressy natuurlijk maar ik hoor wat je zegt. Ik vraag me dat zelf namelijk ook af :slight_smile:

:face_with_monocle:

Nog beter, u hoort van mij!

Man wat een lelijk ding is het ook he :joy:

1 like

Vind 'm oprecht leuk.

Maar nee :joy:

:kissing_heart:

1 like

Haha! Dat zei je ook van de Sea Dweller (te dik…), de Explorer (te saai…), de DJ41 fluted met Jubilee (veel te groot en opzichtig…), … :sleeping: :wink: :rofl:

1 like

Ik weet niet wat je hiermee bedoeld. Maar skip die Milgauss of geef het een kans, uiteindelijk kom je bij een DD uit, verwacht ik. Ik kan me jouw glimmende oogjes nog herinneren.

nietus!

:sweat_smile:

1 like

Goud staat niet heel hoog op het lijstje hoor ondanks alle hosanna eromheen :wink:

Die goudbling is alleen forum hosanna hoor.

Vraag maar aan @TheWatchGuys (of beter; zijn vriendin die nu niet meer naast hem schijnt te willen lopen :joy:)

2 likes

Hoewel alle hosanna wel wat mee valt, trekt men het zich zo aan.
Als je dan toch voor een Milgauss gaat, is een witte dan geen optie of de zwarte? Die zijn tof!

Uiteraard, buiten het forum let niemand op wat je draagt :slight_smile:

Valt wel mee volgens mij.

Denk dat het sowieso geen Milgauss wordt hoor. Niet tegen @Yorick zeggen :wink:

3 likes