Omdat het leuk is om over watches te talken stel ik u voor aan Horologisch Dilemma 4.0 De Dresser!
Ik heb weer eens last van een kronkel en op 1 of andere manier moet er een ‘dresser’ komen. Let op, de term dresser gebruik ik vrij losjes, mijn DJ noem ik bijvoorbeeld ook een dresser maar vind ik niet dresser genoeg om dresser te zijn. Dus… De volgende 3 staan op de short list waar ik me nu al 17 minuten op stuk bijt.
Ter verduidelijking, de Ultra Moon is de enige die ik ooit eens om de pols heb gehad in een Gassan filiaal. Ik was toen niet direct verkocht maar dat kwam mijn inziens vooral door het ontzettend gezellige TL licht in de winkel.
Vooral bij de Reverso ben ik heel benieuwd hoe deze valt op de pols. Toch een heel andere vorm kast dan ‘normaal’ zeg maar. Binnenkort maar eens ergens betasten…
Tot zover mijn dilemma. Alle input is welkom al is het zeer waarschijnlijk dat ik er weinig tot niets mee doe.
Mooie selectie om uit te kiezen.
Ik heb zelf de Master Ultra Thin Moon gehad en weer verkocht.
Het horloge is esthetisch vrijwel perfect als je het mij vraagt. Ik vond de kroon echter te iel voor de kast. Daarnaast vond ik het geluid van de rotor jammer.
De Glashütte heb ik ook eens om de pols gehad in deze exacte uitvoering. Zeer fraai. Toch geeft GO mij het gevoel van “net geen A Lange und Söhne”. NEXT!
Reverso’s vind ik super fraai. Ik vind deze variant van @Bwatched geweldig. De maat en plaat zijn top.
Ik kies de Reverso.