Die witte OP is ook veel gaver dan de meest recente generatie Explorer. 42mm en 50mm lug to lug (uit m’n hoofd) is gewoon te groot.
16570
Die witte OP is ook veel gaver dan de meest recente generatie Explorer. 42mm en 50mm lug to lug (uit m’n hoofd) is gewoon te groot.
16570
Want die wordt het meest geliket op Instagram. Ik denk dat dit nog wel het beste argument voor Ralph is om voor deze te gaan.
Ik vind hem goed!
Oyster Perpetual 39 in wit of zwart heb ik ook aan gedacht. Maar om voor een OP de Pelagos en de Superocean op te offeren vind vrij gortig. Aan de andere kant kan ik dan wel de Black Bay met alle bandenopties in de collectie houden.
Vind een Explorer II wel echt meer horloge voor je geld dan een OP.
Pelagos houden en witte OP erbij?
Zwarte OP is mooi maar ook wel degelijk. Zou dan liever een Grand Seiko halen.
Die Skodarijder waarmee men mij weleens wil plagen rijdt nu een Megane. Ik verzin dit niet.
Ik ben t niet
Ik niet, jij wel bij mij gisteren ?
Het was de bedoeling om het gehele topic te vlaggen, omdat het inmiddels behoorlijk off-topic is. Blijkbaar is dat dus niet helemaal goed gegaan, excuus…
Money is everything is some pieples horological world, apparently.
Onder dat onderhemd draag je gewoon die omega van je grootvader. De explorer 2 is gewoon een sportief horloge, waarom zoek je dan de meest dressie versie? Gewoon voor wit gaan. Cool horloge, maar puur esthetisch zou die witte OP mijn voorkeur hebben. I’ve talked watches. Peace out.
Bedoel je nou een zeepaard of het hippocampus, een stuk van het brein?
Horological point of view my ass, wil je nou de veilige zwarte keuze hebben of wil je de witte schicht om de pols? Nogmaals, het is een duur sieraad, en smaak bepaalt alles. Dat je daar achteraf lustig op los rationaliseert maakt het allemaal niet wezenlijk anders.
Het moet gezegd, de eerste Sub was leuker dan de huidige.
Android Auto met Google Maps gebruiken. Of CarPlay met Google Maps. Niks aan het handje.
Ik vlag je nooit, Henk. Da witte gij ook.
Al jeuken m’n klauwen soms wel.
De wansmaak ten top. Ik blijf het roepen:
Voor de niet afgunstige heer met smaeck en genoeg doekoe om reckless met money te bossen kan er onder een overhemd maar één horloge gedragen worden. OK, twee dan.
Die explorer II kan in geen enkele wereld, maat of kleur als dressy worden gedragen. Iets te korte skinny jeans, getailleerd overhemdje met opgestroopte mouwen los boven de broek, loafertjes, truitje over de schouders wellicht… Dat kan wel.
Ik vind er iets van, telkens wanneer jij het hebt over ‘afgunst’ en ‘jaloezie’.
Je vergeet ‘niet kunnen betalen’ …
Dat is precies wat hij heeft moeten doen. Maar dat is niet hoe het zou horen.
Overigens mag hij van geluk spreken dat zijn AliExpress telefoons dat kunnen. En nu wordt hij ook nog eens de hele dag door een Chinese drone gevolgd.
Na 321 berichten zou een dilemma inmiddels toch eigenlijk geen dilemma meer mogen zijn? Make you mind up en stop talking watches.
Ik ook. Probeer ook eens een andere oorzaak te zoeken voor een kritische opmerking of actie.
En zoals je al zag was er gevlagd voor off topic (niet nodig @Jasper, het topic komt vanzelf weer op de rails) en niet vanwege… enfin je weet wel.
Hee, ik zat bij Fratello’s wat te neuzen, toen ik een gedoodverfde kandidaat ontwaarde voor het kleurrijker maken van je verzameling.
Het is een veilig merk, want hebt er al een relatie mee, en je hebt er in het verleden altijd lovend over gesproken.
0 stemmers
Prachtig toch? Dat scheelt weer een hoop dilemma’s aan de Rolex kant, en je hoeft er ook geen horloge voor te laten gaan. Ik heb helaas geen ruimte meer in de kist, dus ik voel wel een lichte afgunst voor deze buitenkans.