Haha yeah right
Laten we er geen RLC/Rolex bash topic van maken.
Haha yeah right
Laten we er geen RLC/Rolex bash topic van maken.
Blue is the new black.
Schitterend hoe de subdials zo lekker dicht op elkaar zijn geplaatst, want ja die quartz module is nou eenmaal lekker goeiekoop
Yes and every Quartz is a shitter. On topic graag.
Ho.ho ho…
Except the Oysterquartz and, what was the other one ?
Zijn er hier leden die zowel de Explorer II als de Submariner in de collectie hebben? Ben benieuwd naar een foto van beide naast elkaar.
Je weet dat de haters altijd munitie zoeken.
Ik wijt het aan afgunst en jaloezie. Maar wat weet ik er nou van?
Ik heb inmiddels de Datejust 41 met gladde bezel en Oyster band wel uit mijn hoofd gezet. Relatief saai horloge vergeleken met wat voor horloges de collectie moeten verlaten.
Maar aan de andere kant vind ik de keuze tussen een zwarte en een witte Explorer II ook lastig. Ik vind de Oyster clasp iig wel een pluspunt tov de normale clasp op de DJ41
Als totaal plaatje zou de Submariner 114060, Omega Speedmaster en Seamaster met een Explorer II Polar wel echt top zijn. Zou kleur in de collectie brengen. En de balans zou beter zijn: chronograaf, GMT en nog maar twee legendary duikers.
Aan de andere kant zou een zwarte Explorer II draagbaarder zijn. En de zwart geverfde wijzers en indices op de polar vind ik toch nog wel erg wennen…
Dilemma’s Dilemma’s…
Het gaat toch een zwarte worden. Niet te moeilijk doen
Ik denk als puntje bij paaltje komt dat ik daar toch wel voor zou gaan…
Puntje bij paaltje ga je helemaal niks wisselen, Ralph.
Edit: tenzij iemand voor een flink bedrag je 3 horloges overneemt
Opgelost, topic kan dicht dus!
Die zijn dan ook praktisch ongedragen…
Naja, hij is er wel netjes mee. Ik koop blind een horloge van Ralph. De explorer destijds van hem overgenomen, ook erg mooie staat.
Kan je niks van zeggen.
Die witte ga je je aan ergeren. Is totaal niet jouw ding
De zwarte vind ik overigens sjieker
Dit is natuurlijk een beetje onzin. Vooral op een forum voor horloge liefhebbers. Ben je wel even de helft van de aanwezige horloges en de eigenaren aan het schofferen. Bovendien is het een leuk grapje van Fate om jouw oude favo Sternglas er bij te trekken
Als je op die manier redeneerd is jouw Volvo ook een shitter. Ja het was soms een directieauto, maar dan voor CEO’s waarvan het bedrijf geen S-klasse of 7 serie konden betalen. Volvo is een veilige keus, net zoals Seiko. Maar dan is een 2.0d wel de quartz onder de motoren. Het is immers geen 5cilinder turbo, waar Volvo om bekend stond.
Dus koop een witte explorer en hou m lekker netjes. Als hij dan niet bevalt, gooi je m als nieuw in het blauwe en koop je de zwarte.
Ik ook hoor. De staat is uitstekend, zoals ik zeg, praktisch ongedragen…
Z’n sub is een stuk ouder dan de mijne, maar heeft echt veel, veel minder draagsporen.
De witte is voor de paus, dus voor Fate…
Snel naar S&C die helpen wel.