Horologisch dilemma

Best wel een domme opmerking Ralph. Heel dom zelfs.

Hee en een witte Daytona?

1 like

Hier nog een door de baas opgelegde gebruiker. Wij hebben een megane als pool auto.
Wat een ****bak, net of je in je broodtrommel moet rijden. Sorry, maar een Renault megane is echt een rot auto. Ook de nieuwe uitvoering. En ik heb er vele kilometers in gereden, dus ben zeker een ervaren gebruiker.

1 like

Ik vind het een prima wagen. Al 75.000 km in het nieuwe model gereden dus ook niet gebaseerd op een proefrit. Dat piepje kan gewoon uit (hoe onhandig kun je zijn :joy:) en de stoelen zijn uitstekend. Oh ik rij diesel. :joy:

Anyway. Ralph wil nog een zwart sport horloge wat nogal op de rest lijkt. IWC Ingenieur wellicht?

6 likes

Stuur me even hoe, dan kan ik m even uit zetten en dan daarna weer aan, zonder dat hij weet hoe.

1 like

Haha net als met die Nokia telefoons vroeger met die snelmenufunctie met nummers. Stond je telefoon ineens op Turks en weer in het beginscherm. :joy:

Volgens mij zat het bij de instellingen voor je lane departure warning maar ik zal het straks even checken. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Blauw. De witte ziet eruit Alsof er een eskimo op zijn gezicht is geslagen. :wink:

Maf. Die jongens uit Schafhausen doen dingen waar Rolex nog een puntje aan kan zuigen. Zeker de laatste jaren op een hoger niveau qua materialen en uitstraling.

2 likes

Een IWC ingenieur… niet IWC inferieur :stuck_out_tongue:

2 likes

Volgens mij heeft hij de editione Bon Marché. Kaler kan niet.

1 like

Ooit echt gedaan maar dan in het Grieks, uiteindelijk maar een Grieks restaurant binnen gelopen voor hulp.

3 likes

Een Megane mag geen auto heten. Fischer Price maakt mooiere en betere.

Maar goed, wat gaat het worden @RLC?
Spanningsboog enzo…

Zo heb ik ooit een frontale botsing gehad in het Centrum van Kopenhagen. Recht voor de Tivoli. Een Mercedes E- of S-klasse taxi knalde zo frontaal op mijn Renault Laguna estate.

Toen de rook van de klapkussens verdwenen was, de politie met iedereen gesproken had en ik de delen van m’n auto van de straat had geraapt…

Moest de rokende puinhoop van een Mercedes weggesleept worden. En reed ik vrolijk fluitend in m’n Laguna met m’n carrosserie-delen in de kofferbak over de brug terug naar m’n garage in Malmö. Ding gaf geen krimp.

Was het een flawless victory? Nee. Maar het was wel een M-m-mo-MONSTERKILL. :slight_smile:

Frankrijk 1, Duitsland 0.

2 likes

That makes Renault the greatest automotive brand in the history of automotive history of the world and universe.

Oh nee wacht I wouldn’t want be caught dead in a Renault

2 likes

Ik vind hier iets van.

5 likes

Laguna? Werd ooit een voor de deur afgeleverd als vervangauto. Kreeg hem niet gestart. Het creditcard sleutelsysteem was defect. Twee uur later werd een nieuwe gebracht.
Die startte, wonderbaarlijk genoeg.

Bleek ook een vreselijke auto, net als een Megane.

Gelukkig kreeg ik van de schadeboer die middag nog een Mondeo.
Want de Laguna’s gingen allemaal terug, hij was er klaar mee :joy:

Maar goed. Watches!

1 like

Jij had toch ooit een Citroën C3?

3 likes

Ja…dat hangt natuurlijk wel af van wie waar raakt.

Ik heb een omgekeerd verhaal. Mijn vrouw reed een Scenic en kreeg in de fille een tikkie van achteren van een Landcruiser. Landcruiser had de nummerplaat los, dat was het. Scenic was in het midden ‘geknakt’ en total loss. Is door de berger opgehaald.
Waar gebeurd, niets aan gelogen.

2 likes

Dat was gisteren bij de voetbalwedstrijd andersom :joy::joy: