Ook Franse rommel inderdaad, maar mijns inziens zijn Peugeot en Citroen net wat degelijker gebouwd dan Renault.
Kies nu ff je horloge svp en hou op,over auto’s of ik zet je naar off topic
Eerste nuttige horloge advies in de laatste 100 reacties.
(Tenzij je in de winter naar IJsland gaan en het eiland ronden in een Renault Megane als goed advies beschouwt)
Fat C let net uit dat dat ook niet zal gebeuren.
Iemand moet het doen. Niet echt the usual suspect maar toch.
Tsja, ik denk dan altijd maar je draagt er toch maar 1 tegelijk en dat kan dan maar beter een mooie zijn. Ik zou persoonlijk voor de datejust gaan maar dat is preferentie.
Que? Wordt dat spel weer gespeeld? Jammer.
Denk dat alles wel gezegd is hier
Een zwarte gaat het worden. Verdere polls niet meer nodig
Welkom Gompie!
Goh wat een leuk draadje waar jij in terecht bent gekomen en met de frisheid van een nieuweling.
In beginsel heb je natuurlijk gelijk maar de mens is een raar wezen toch? Gelukkig verzamelen we een hoop zodat we er ook lekker met z’n allen over kunnen buitelen zoals je in dit topic hebt meegemaakt.
Die zwarte gaat echt saai ogen in je collectie. Zou persoonlijk voor de witte gaan.
Maar heb ik je niet eerder over een Doxa gehoord? Ook cool
Wordt niet mainstream geaccepteerd als ‘cool’ horloge dus is een no-go voor onze vriend denk ik.
Nee hoor Doxa stond en staat ook nog op het verlanglijstje. Echter bovenstaand dilemma is een collectie overhaul van een andere orde. Een echt serieuze horologische stap.
Een Rolex is duurder, maar toch niet per definitie een stap hoger dan een Doxa. Denk zelfs dat je met de Doxa meer variatie in de collectie brengt, en om die reden misschien wel meer plezier van hebt.
Ik heb hier een mening over.
Als jij een Doxa koopt dan …
Euh tsja wat dan. It will never happen.
Jij altijd met je meningen.
Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr
Heb je wel eens goed gekeken hoe lomp met name die wijzers van de nieuwe expl 2 zijn? Dat horloge is echt helemaal om zeep geholpen toen de nieuwe 6 digits er kwamen.
Wat is een Doxa?
Dat zeg je alleen maar omdat je hem niet kunt betalen.