Welke referentie is dat?
Ieder zijn ding en ieder zijn smaak, maar ik vind deze collectie serieus inspiratieloos.
Alsof iemand ooit een Sub heeft gezien, heeft gedacht van : “Ja, vink mooi man”, er toen is achter gekomen dat hij het niet kan betalen en toen is begonnen met het verzamelen van zwarte duikers om uiteindelijk toch maar de sub te kopen.
Ik zou zeggen: Hou de sub en die Omega en ga voor iets totaal anders. Iets gouds (geen gouden sub )
Maar goed, waar het op neerkomt: ik kan ook niet kiezen uit de opties die je voorlegt. Als ik echt MOEST kiezen dan zou ik iets in een andere kleur dan zwart nemen, voor de rest: 1 pot nat.
Servetje op het bureau ivm krassen?? Doen mensen dat serieus?
Alles verkopen en eindelijk iets kopen dat wat kleur heeft. Kan je zelfs bij Rolex blijven, neem een: hulk, gouden day-date en een calatrava.
Lets argue watches!
Witte Explorer II, geen twijfel
Door de oogharen heen heb je 5 duikers met dezelfde look (pelagos/breitling/blackbay/seamaster/sub).
Ik zou hiervan alleen de Sub houden. Dan de explorer in wit erin en je collectie is al mooier en meer in balans. Dan kan die certina er ook nog uit en vervangen worden door de Datejust met blauwe of zwarte plaat. Ik zou die altijd in 36 nemen maar soit. Door de vele verkopen moet dat kunnen met gesloten beurs.
Dan heb je toch een smikkelcollectie met:
Sub/Explorer/DJ/Omega dresser/Moonwatch
Oei, wat is die DJ41 toch lelijk… Zeker met gladde lunette.
Polar Explorer dus, je hebt genoeg duikers!
Certina? Welke certina?
Is dat ding helemaal rechts geen certina?
Wat een belediging. RLC wouldn’t be caught dead with a certina…
Dj of Explorer is beide super en volgens mij kan je niet fout zitten met een van deze twee.
Indien explorer: polar dial
Indien dj: blauwe dial
Sowieso geen zwarte dial gezien de samenstelling van je collectie
Nee dat is een Eterna Sonic Electronic ESA9162 van mijn overleden opa. Die gaat dus nooit of te nimmer weg
Ga voor die witte Explorer. Past het beste bij je.
Ieder zijn smaak, maar je collectie is erg eenzijdig en fantasieloos. Een platgetreden pad. Ik zou die horloges die je weg wil doen wegdoen en dan iets nemen met iets meer originaliteit.
Toen ik las DJ dacht ik, he wat tof!. Tot ik de foto zag.
Als je een horologische stap omhoog wil doen ga dan voor een 36mm DJ met fluted bezel en jubilee. Liefst goud!
Sub + nog 4 zwarte duikers er uit.
Dan een Hulk er in. Beetje kleur kan je collectie wel hebben.