Horologisch dilemma

:heart_eyes:

1 like

Ik zou gewoon alles verkopen en door sparen voor die Porsche

7 likes

Uit wat je laat zien de blauwe DJ of de witte Explorer.

Ik vind een Fluted wel veel mooier dan een gladde bezel. Is dat geen optie voor je? En dan in de elegante 36mm

En wat ook al gezegd is. Waarom niet gaan voor wat meer hoeken. Cartier Tank of JLC reverso.

2 likes

Net als deze opmerkingen over zijn collectie :joy: Laat RLC nou gewoon horloges beleven zoals hij dat graag doet :+1:

BTW Die JLC hierboven is super lekker zeg, vallen die groot?

8 likes

Dit is dacht ik de medium. Ik kan die met mijn mini polsjes net hebben. Ik ben er alleen nog niet uit of ik m met of zonder kleine seconde wil hebben.

Deze vorm is qua ‘past dat’ niet te vergelijken met ronde kasten. Reverso vind ik iconisch en tijdloos. Alleen vind ik mezelf nog niet oud genoeg. Maar er is genoeg twijfel. Wil ik er nog wat bij hebben of direct hiervoor gaan en dan… Fini

Goh…ik wilde net precies hetzelfde gaan posten. :open_mouth: Inderdaad…laat iedereen gewoon in z’n waarde en op z’n eigen manier invulling geven aan z’n collectie.

6 likes

Of iets in deze trant?

2 likes

100% waar!
Ik zou voor de Polar Explorer II gaan voor wat afwisseling in de collectie.

1 like

Mooie collectie al is het inderdaad veel zwart.
Daarom gekozen voor de Explorer II. Al zou ik dan persoonlijk voor de 16570 Polar gaan met 3186 uurwerk.

Of iets totaal anders zoals bijvoorbeeld de GS Skyflake met een nauwkeurigheid van 0,5 per dag.

3 likes

Dit is exact wat mij altijd een beetje tegen heeft gehouden.

2 likes

Dan zou ik voor de witte explorer || gaan

1 like

Hij vraagt een mening, hij krijgt een mening. Hij is zelf ook niet te beroerd. En dat hij zelf moet doen wat hij wil lijkt me vrij logisch.

6 likes

Ach je komt alleen zo neerbuigend over in jouw reactie. Lijkt mij niet nodig…jammer Tom.

3 likes

Wat een eentonige collectie, ondanks dat het allemaal mooie toppers zijn natuurlijk. ik zou eens wat kleur of afwijkends aanschaffen.

2 likes

4 likes

Zoals ik al in een ander post aangaf, een mooie collectie! Sommige mensen kunnen alleen maar dromen van zo een collectie. Snap de negatieve posts hier niet zo van. Laat iedereen in z’n waarde.

Betreft advies voor je nieuwe keuze, ik zou voor de DJ gaan, maar dan 36mm .En een donkerblauwe wijzerplaat brengt wat meer kleur toe aan je mooie collectie.

Succes met de keuze!

4 likes

Nee, die kun je goed hebben.

En alleen zwarte duikers bij elkaar is geen collectie. Zo, daar. :sunglasses:

4 likes

Han toch …

3 likes

Allemaal gouden Rolex horloges bij elkaar is wél een collectie?

13 likes

Jurtz toch …

6 likes