Erg mooi , bedankt voor het delen!
Ja geweldig, hij kan niet anders dan deze vraag stellen. Zou Jur hem hiervoor belonen🤔
Mooi geworden! Ik ben wat minder getalenteerd (met houtbewerking). Had ooit zelf van beukenhout een humidor (om Cubaanse sigaren in goed te houden) gemaakt, inclusief bevochtiger. Nu de horloges populairder zijn dan de sigaren dacht ik: why not? Bevochtiger eruit, raampje erin gemaakt, de boel in de jachtlak gezet en dan krijg je met wat aangepast binnenwerk dit. De kussentjes moet ik nog wat aan doen. Alle begin is moeilijk, toch?
Echt mooi geworden!
Mooie doos, maar wat er in zit😍
ofcoursiously: en de andere klokjes zitten in een échte kist. Had ruimtegebrek hè!
Petje af Oystein!
Jij bent ook goed bezig
Had je dit al eerder gebouwd of ben je door mijn topic op het idee gebracht ?
Het is nog een voorbeeld voor anderen hoe je ergens weer een horloge kistje van kan maken
Mocht je de kussentjes anders (beter ?) maken dan zie wij ook die foto’s ook graag hier in dit topic.
Wow! Erg mooi geworden. Complimenten
In het kort:
dit heb ik zoals ik schreef ooit gemaakt als portable sigarenkist: voor als ik op vakantie ging. De grote humidor staat gewoon thuis (nog steeds). Maar dit kistje stond al een tijdje ongebruikt, sigaren gaan nog maar zelden mee op stap. Had intussen veel horloges gekocht, had op een gegeven moment vier dozen vol (4x12!!) en kreeg, tijdens een kort helder moment, de ingeving om die hele zooi te verkopen, incl. de dozen, en slechts enkele klokken over te houden die ik ook draag. En toen kwam er toch steeds weer zo’n dingetje bij. Mogelijk zijn er anderen op het HF die een dergelijk verloop ook al eens ervoeren. Dus maar weer een doos gekocht. En toen was die tóch opeens (vreemd???) weer vol. En er kwamen nog wat horloges bij (ken je dat?) dus besloot ik om mijn homemadeknutseldoos om te bouwen tot het getoonde resultaat. De kussentjes komen van een gemodificeerde deurantitochtband van de Action. Gaat op zich goed, moet ze nog een finishing touch geven. En: de vullingsgraad van de kist loopt alweer op, dus who knowes?
Klasse bouwwerk man
Leuk leesvoer dit topic en het is een hele gave kist geworden.