Maar ja, het kost een paar centen, maar dan heb je ook wat.
Ach, elke hobby kost geld.
Ik heb geen haviksogen maarā¦
deze twee beweringen zijn niet waar.
Te clichƩ.
Behalve in het Prinsdom misschien, maar daar doen ze ook
niet moeilijk over horloges.
De hele avond/nacht 114060 met de pip op 3 uur maar geen Bredase haan die er naar kraait.
Hips⦠beetje veel biertjes
Ga me daar een beetje een armbandje dragen om aangesproken te worden over mijn horloge⦠Nee dus.
Zelfde reden dat ik niet naar festivals en all-inclusive āresortsā ga. Op je neppe Crocs in de AH lopen met je onbeperkt-vreten-en-zuipen armbandje nog strak om de alras dikker geconsumeerde pols. Werkelijk gezien.
Niet doen!
Op Lowlands loopt elk jaar zoān hippie van 60 in een bemorst Harley shirt met alle armbandjes sinds 1967 ofzo.
Als dat het criterium is, dan voldoe ik er niet in. Kwestie van prioriteiten stellen.
Paar jaar geleden bij het verzorgingstehuis/ziekenhuis waar mijn schoonmoeder lag, stond buiten iemand in zijn mobiele telefoon te praten. Ik zag direct een Van der Klaauw om zijn pols. Aangezien hij stond te telefoneren duidde ik even met mijn vinger op mijn andere pols en stak mijn duim op en liep gewoon door.
Hij gelijk tegen zijn telefoongesprekspartner; Even wachten hoorā¦
Hij tegen mij: wees je op mijn horloge?
Ik: ja ik zag dat je een VdK omhad.
Hij: zag je dat van ver? (nou ja, paar meterā¦)
Ik: ja, kun je nagaan wat voor freak ik ben.
Snel nog even een paar woorden over het horloge gewisseld en hem weer snel met zijn telefoongesprek verder laten gaan.
Jammer dat ie aan de telefoon was op dat moment, anders had ons gesprekje vast wel langer geduurd, want hij vroeg ook nog wat ik om had. (op dat moment een Oris)
Groet
Herman