Hublot Only

Waarom is er zo weinig aandacht voor Hublot op dit forum? Vandaar dit only topic. Hier mijn 1921.GF40.1

9 likes

Misschien even het topic titel aanpassen naar “the only Hublot”?

:wink:

23 likes

Doe ik morgen, if I’m the only one :slight_smile:

1 like

Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ik vind ze vaak niet zo mooi.
Die van je foto’s is echter niet verkeerd.

Als je er dan perse een moet dragen omdat anders de wereld vergaat, dan maar een simpele Classic fusion. Al die andere gevaartes… neuh!!! Wel grappig is dan dat opwind pistooltje voor de laferrari

1 like

:smile: :smile:

Ja dat vind ik dan weer een apart verhaal. Technisch vernuft, erg mooi, houdt ik wel weer van.

1 like

voor de meeste onder ons te duur en niet alledaagse vormgeving, 1+1=2

Exact, ik vind deze nog wel te pruimen

4 likes

Ik vind niet zoveel aan Hublot. Als ik dat budget had zou ik iets anders kopen vermoed ik.

1 like

tja da’s ook hun marketing slogan

5 likes

sorry Hublot is niet echt mijn smaak

Ik denk dat we hem hebben gevonden: 's werelds enige Hublot-fan! :smile:

Mijn excuses voor het overdosis sarcasme, maar ik denk dat veel mensen het sentiment delen dat de horloges van Hublot onaantrekkelijk zijn. Het is een “you love it or hate it” merk op dat vlak en de meesten neigen naar de laatste categorie vrees ik.

4 likes

Toch vind ik verschillende hublot modellen ook best mooi, op de prijs na…

Die voetbal commentator van RTL heeft er toch eentje?

Ik irriteer me dood aan de stand van de ‘schroeven’ in de bezel en het feit dat de metalen aanhechting van de band (kan je niet echt een endlink noemen) net iets langer is dan de lugs.

2 likes

Hublot is voor mij nog redelijk onbekend. De meeste zijn mij te druk. Gisteren in een etalage enkele gezien. De minst drukke vind ik wel wat hebben en waren redelijk dun.

Alleen van het logo ben ik niet zo’n fan :see_no_evil:

voor de prijs matige klok toch?

mensen die het merk dragen - in de regel - dragen de klokjes alleen omdat ze prijzig zijn is de veronderstelling.

als ik zie wie ze draagt begrijp ik dat wel.

1 like

Schroefjes op de bezel die alle kanten op staan, daar krijgt mijn OCD een serieuze tick van (en van de bandbevstiging lukt het ze dan om de één of andere reden wel (min of meer, again OCD :face_with_thermometer: )

1 like

Is niet aleen OCD hoor, is gewoon slechte en goedkope afwerking dat niet past bij een horloge uit deze prijsklasse. Voor 200 euro zou ik het prima vinden.

Of zouden ze dit bewust doen? Kan me niet voorstellen dat ze namelijk doelbewust schroefjes zo plaatsen.

Ik vind het zelf juist wel speelser, maar ik let ook niet op details moet ik eerlijk zeggen.