Niemand die dit topic nieuw leven in kan blazen?
Ik verwacht toch wat van dit soort toppers:
We wachten allemaal op Hublot x Swatch met de BioBang
Foei lelijk vindt ik
Ik kom helaas een paar euro te kort, anders zou deze al heerlijk hebben lopen blinken om mijn pols!
Stil hier! Ik ben Hublot wel gaan waarderen hoor. Ik denk dat ze de goede kant op gaan. De nieuwe Clasic fusion 40th anniversary is echt
Wisten jullie dat het design geïnspireerd was door een patrijspoort?
Grapje neem ik aan?
omdat veel youtube kijkende mensen Hublot zo kut vinden en mee willen doen zonder dat ze er ooit 1 gehad hebben, wil ik er juist graag 1!
iemand deze groene in de collectie? echt super mooi!
Ben je niet bang je TL-3 level kwijt te raken door hier te posten?
Heeft weinig met YouTube te maken. Als ik hier nu ff omhoog scroll vind ik het meeste er niet erg aantrekkelijk uit zien. Of ik vind het niet mooi of ik vind het een goedkoop kermis horloge kijken
Ik heb de blauwe variant, en draag deze met veel plezier.
Gelukkig verschillen smaken. Ik vind het alleen altijd jammer dat men hun negatieve mening altijd zo extreem luid denkt te moeten delen. Prima wanneer iets niet jouw smaak is, maar afbranden zoals op diverse media gedaan wordt is wat overbodig. Dit is helaas niet alleen het geval bij Hublot, maar ook bij bijvoorbeeld Panerai.
Jah het is soms wel trendy om dat te doen
https://www.hublot.com/en-nl/watches/mp/mp-13-tourbillon-bi-axis-retrograde-44-mm?utm_source=sfmc&utm_medium=email&utm_campaign=W&utm_term=&utm_content=231907&utm_id=c75e6b8f-fd0a-4f74-a42f-3bab44b3f2bf&sfmc_id=12586330&sfmc_activityid=841d83d5-98b5-4f8d-9994-109deab97d5c
Ik vind hem wel tof (overigens niet 165k tof)
Wat mij tegenvalt is de specificatie van de tegenvallende water resistentie. Dan maak je een luxe horloge in een nautisch aandoende stijl met een patrijspoort (want ja, Biver blijft Biver) en dan maak je het maar 50m WR. Gemiste kans, al vind ik een classic fusion zelf mooier dan een APRO, Nautilus of Ingenieur, om maar wat zijstraten te noemen, want gewoon strakker en simpeler van snit.
Het is misschien wel het mooiste patrijspoort horloge wat ik ken, als ik de secondewijzer even niet te nauwkeurig bekijk.
Waauw, in 5 jaar tijd 100 reacties in het Hublot Only topic.