Hublot Only

Even dit topic nieuw leven inblazen.

toch mooi dat er meerdere van deze hublots op het forum zwerven :slight_smile:

2 likes

Hoe dan? Er zit geen band op. Het is overigens geen echte.

6 likes

Ik zou mij er op den duur ook wel aan gaan storen dat die 10-uur marker los in de kast zweeft.

4 likes

:laughing:

:firecracker:
Scorched earth met zout onder gemengd.
Abandon all hope… :confounded:

Man, man is het al een half jaar geleden dat er iets is gepost over Hublot in dit topic? Ik weet dat de liefde niet groot is, maar dit is bijna treurig.

Ik zag net deze releases. Als voetbalfan kan mij dit wel bekoren.

En o ja, lees onderstaand artikel eens. Hublot doet echt toffe innovatieve dingen op horloge vlak. Het design is een kwestie van smaak. Zijn de horloges overpriced? Wellicht, maar blijkbaar is er markt voor. En wellicht wordt met de ETA uuurwerkjes juist genoeg geld verdiend om toffe innovaties te bekostigen.

1 like

Ik ook exact dit…

Ik vind de 38mm Classic Fusion heel gaaf. Op Chrono24 staan ze voor best een vriendelijk prijsje.

3 likes

Om het topic een beetje in leven te houden :innocent:

Ik vind die ook goed te pruimen en prijzen vallen idd wel mee.

2 likes

Heb je uitleg bij dat ‘service’?

Zag dit horloge al eerder in dit topic en dat dat het een foto was om niet te verspreiden (zoals photostock).

Lijkt er echt te staan? Geeft ie net als een auto aan wanneer ie een onderhoudsbeurt moet hebben?

Dank voor uitleg

1 like

Ik dacht als je een Hublot binnenbrengt bij een boutique voor service, je dit als vervangend horloge krijgt.

Dit is het verhaal omtrent de service watch.
Wanneer je je hublot voor service bracht, kreeg je deze als vervangend vervoer :slight_smile:

2 likes

Ah, oke weer wat geleerd. Thanks

Wel echt geestig zo’n service ding!

Heeft iemand van de Hublotfans een idee waar ik een titanium of stalen bracelet kan vinden voor een 38mm?

En ik heb inderdaad Google al raadgepleegd maar ik vind alleen Aliexpress versies.

Een hublot dealer? :person_shrugging:

Heb de mijne destijds bij schaap gehaald

1 like

ok fair enough, ik probeer dat wel.

Ik vind lang niet alles van Hublot mooi, maar het origineel vind ik een erg sterk ontwerp.

6 likes

3 likes

4 likes