Bij de Nadal tennis academy Sani Griekenland
3 likes
Ik zie dat ik dit twee jaar terug al had gepost. Betrap mijzelf er op dat ik weer naar dit horloge aan het kijken ben!
In het echt is die echt bizar mooi! Omgehad op de Dubai Watch week vorige keer, listprice wel erg hoog.
Zojuist de knoop doorgehakt voor de groene chronograaf en prijs opgevraagd bij mijn favoriete dealer. Misschien deze week nog mee naar huis (vanuit vakantie) als ie op voorraad is. ![]()
11 likes
Heb deze recent gepast en echt pfffff mooi hoor
De blauwe hadden ze ook en is ook schitterend
De blauwe heb ik ook gezien (de non-chronograaf) maar ik heb al een blauwe Zenith Defy en die vind ik dan toch mooier.
Ik denk dat deze ook heel mooi is op zwart rubber, voor het contrast!
Besteld, ontvangen, zelfde dag retourzending aangemaakt… ![]()
Redenen;
- de schitterend mooie groene dial (een belangrijke reden voor mij voor de keuze van dit model) is vrijwel nooit zichtbaar… (alleen onder directe sterke verlichting). Meestal zie je eigenlijk alleen een zwarte dial…
- de minuten wijzer is veel te lang (naar mijn idee). Blijkbaar worden voor zowel de 42 als de 45mm versie dezelfde wijzers gebruikt. Bij de 45mm kan dat nog net maar bij de 42mm reikt de wijzer tot over de minute track en stoot bijna tegen de binnenkant van de kast. Dat ziet er echt niet lekker uit. Dat was me niet opgevallen toen ik bij de dealer de racing silver versie had gezien (in 45mm).
Dit was de eerste keer dat ik een horloge had besteld zonder het daadwerkelijk life gezien te hebben… Gelukkig geen probleem door aankoop op Chrono24 ( de retour verzendkosten maar als leergeld afgeschreven …)