Mijn huidige collectie ziet er op het moment leuk uit. Toch is het aan het kriebelen. Ik ben van plan een aantal horloges te minderen. Dit om voornamelijk fondsen te werven voor een Panerai. Welk model weet ik nog niet.
De P1lot One is overigens ook nog onderweg. Zeker is wel dat ik mijn Casio en Luminox behoud voor werkzaamheden die ik wel eens moet verrichten.
Ik ben voornemens om de Rolex en een Omega sowieso te behouden. Al twijfel ik over de Rolex en dan misschien wel de Tudor te houden.Of zou ik beide Omega’s behouden en toch de Tudor weg doen. Enfin, hebben jullie raad?
die Omega vind ik sowieso niet mooi. Die Rolex eigenlijk ook niet. De Tudor voel ik niet. Ik zou ze gewoon allemaal wegdoen en een duurdere Panerai kopen.
Voor de rest een zeer goeie collectie, wat mij opvalt is dat je interesse voornamelijk ligt bij duikers;).
Ik heb vorige week mijn PAM00287 verkocht, wellicht was dat wat voor jou en hadden we een deal kunnen sluiten als je er zeker van zou zijn om die sub eruit te flipperen. Helaas, maar mijn interesse in de Sub blijft.
Als ie eruit gaat hoor ik dit graag van je. Ik heb er wel interesse in!
Ik zie dat er ook al gegadigden zijn ;)… Wil ik voldoende fondsen werven moeten er zeker 2 tot 3 uit. Ik heb een tijd geleden wel al een paar horloges weggedaan waaronder een mooie Breitling en een Omega, hier heb ik alleen een muziekinstrument van gekocht.
Wat is dat toch met die Panerai… Sub inruilen
voor een Pam? Snap ik echt niet. Gerard Joling
draagt Panerai. :S
Ik was vroeger een Rolex fan, heb een sub date en een GMT Master II gehad, maar sinds ik een Radiomir heb, ben ik 180 graden gedraaid, Rolex is prachtig, ik mis m’n GMT nog steeds, maar ik zou m’n Radiomir nooit inruilen