Ehm, waarom de 265, die is driemaal zo duur als de 55? Volgens mij heb ik alle functies die ik wil op die laatste. Of heb ik iets gemist?
…
Ah, vandaar, maar dat is geen harde vereiste. Maar bedankt voor de uitleg!
Die heeft een Amoled display. 4 stemmen
De 255 4 stemmen
De 245 4 stemmen
De 45 3 stemmen
De 945 2 stemmen
De 55 2 stemmen
De 965 1 stem
De Fenix 5 1 stem
De Fenix 6 2 stemmen
Fenix Epix gen2 1 stem
Instinct 2x Solar 2 stemmen
Vivoactive 5 2 stemmen
Polar Pacer 1 stem
Samsung 4 1 stem
Suunto 1 stem
Decathlon goedkoopie 1 stem van de meervoudig Europees en wereldkampioen
Apple Watch niet doen.
Gerrie Kneteman en André Hazes werden precies even oud
Gerrie Kneteman was een fietser en geen hardloper.
Haha het was ten eerste bedoeld als grappig vergelijk
En ten tweede gaat het om een sportman vs. iemand die wel eens een biertje drinkt, niet het precieze vergelijk
Snap ik ook wel. Daarom mijn reactie. Ik probeer ook grappig te zijn.
Met hardlopen en lietsen kan je vaak tegen je maximale hartslag aanzitten, dat is ook niet gezond. Dat is ook een oorzaak van hartfalen. Het best Elynora je fitnessen. Daar word je het gezondst oud mee.
Topsport als professional is per definitie niet gezond. Maar dat was toch ook geen nieuws?
Hier ben ik mij terdege van bewust. Voor mij ook 1 van de belangrijkste redenen om nog maar heel af en toe een wedstrijd te lopen. Zoals elders in het hardloop topic al gemeld geen marathons meer. Of lange zeer intensieve duur inspanningen.
En juist hier komt dan ook weer het grote voordeel van een hardloop horloge om de hoek kijken. Je kunt real time je hartslag in de gaten houden en daar je intensiteit op af stemmen. Ook zijn de uitgebreide trainingstatus grafieken zinvol omdat je daardoor goed in de gaten kunt houden of je niet overtraind raakt.
Even als voorbeeld
Dankjewel voor het overzicht, zelf geturfd of Chat GPT😋
Het horloge is aangeschaft, een Polar Pacer is het geworden. Argumenten voor deze keuze zijn: betrouwbare hartslagmeter, niet teveel voor mij overbodige functies, sporthorloge, design wat me aansprak, prijs (goede aanbieding kunnen scoren).
Dank allen voor de hulp! Het is overigens wel typisch dat dit horloge niet eenmaal genoemd is.
Dat mocht niet van jou, he…
Wat bedoel je?
Je bent er echt blij mee hé? (Gezien jouw hartslag >100). Veel pkezier ermee
Haha, net de trap op en af gerend, ding moet wel getest worden natuurlijk .