Hulp bij G-shock modificeren

optie 4, dat is hem.

#Aliexpress € 31,35 52%OFF | Metalen Horloge Band Bezel Band DW5600 GWM5610 GW5000 Camouflage Rvs Horlogeband Frame Armband Accessoire Met Repairtool

1 like

Ik heb deze net besteld. Lijkt iets grijzer te zijn als die van MFG.
Denk eigenlijk dat ze allemaal hetzelfde zijn en uit dezelfde fabriek komen maar we gaan het zien.

1 like

Dank je. Ik krijg elke keer een andere prijs.
Rond de 60 euro voor de complete set. Net zoveel als de Casio zelf…

1 like

ja klopt maar het is de prijs waard, kwaliteit is erg goed.

1 like

Mooie mod, Juan1981. Ik twijfel ook of ik deze mod wil doen, vooral omdat de stock bandjes van Casio veeeeel te lang zijn en erg plakkerig dragen.

1 like

Kan ze alleen maar aanraden. Ik vond de originele (resin?) band ook niet prettig. Als je in de buurt woont mag je hem wel een keer in het echt bekijken. Al acht ik die kans vrij klein aangezien ik hoog in het noord oosten woon. Als je bij ons vergeet te remmen sta je in Duitsland :yum:

Ik heb nu de retro silver versie besteld bij MFG, ben heel benieuwd!

afbeelding

Ik heb nog even getwijfeld over de titanium versie, maar die is bijna 3 x zo duur voor 5610.

afbeelding

Mijn ‘cool black’ van MFG. Op mijn smalle polsen zie je dat de links niet helemaal geverfd zijn rondom jammergenoeg. De eerste versie die ik thuis kreeg was niet goed afgewerkt, de pushpins pasten niet. Na wat heen en weer berichten heb ik een nieuwe gekregen, beter afgewerkt maar nog steeds niet goed geverfd.

4 likes

Ja dat is dan toch jammer, ben benieuwd of de andere kleuren en de camo dat ook hebben?

2 likes

Zonde. Ik heb de camo onderweg maar van een andere Ali shop. Zal me benieuwen.

Heb je gereclameerd? Dit is niet wat je mag verwachten.

Deel I van het projectje is binnen, nu wachten op de mod-set!

3 likes

Hmm, da’s jammer inderdaad… Die van mij met de verweerde koperlook heeft dat niet. Die is rondom afgewerkt/verweerd

2 likes

Gaaf gedaan. Zou dat weleens willen zien hoe ze dat doen.
Een roestige tank uit WWII is er niks bij.

2 likes

Ik heb heen en weer berichtjes gestuurd en een tweede ontvangen. Ik kijk vanavond inderdaad of Ali nog iets kan betekenen. Inderdaad jammer, tweede keer dat ik dit heb met MFG, eerder al met een sluiting niet in de juiste maat.

1 like

Op het forum lijkt de rest hier geen last van te hebben dus goede kans dat die wel goed is hopelijk!

1 like

Deze is inderdaad gaaf! En zo hoort het volgens mij. Cool ding!

1 like

Voor degenen die de ombouwsetjes al een tijdje hebben: hoe bevallen ze jullie en hoe bevalt de sluiting? Is die een beetje van goede kwaliteit?
Mijne is inmiddels in het land dus verwacht hem één dezer dagen. Ben benieuwd.

1 like

Ja die van mij is ook in het land. Ben benieuwd.
Iemand ook al een titanium set gekocht?

1 like

Jij was 1 dag eerder met bestellen geloof ik. Wedstrijdje doen? :crazy_face:

1 like