De goudkleurige variant van MFG, ik moet zeggen dat de kwaliteit en het draagcomfort echt top is.
Gr. Marc
De goudkleurige variant van MFG, ik moet zeggen dat de kwaliteit en het draagcomfort echt top is.
Gr. Marc
Ziet er goed uit, gelukkig heb je er geen 5610 onder zitten. Volledig zwart staat vele malen beter hierbij.
Leuke set. Er is er ook een met de AP schroefjes die vind ik eigenlijk gaver.
Thanx, ga me hier toch eens in verdiepen. Ziet er goed uit!
Ha> ouwe WilSeiko als modder, moet niet gekker worden.
(Hoewel: modder, heb vroegâ 11 jaar bij een baggerbedrijf gewerkt)
Why you do this to me
Ik kan het zeker aanraden. Kwaliteit is super en de montage is een eitje. Ik heb er trouwens een (zeer amateuristisch en klungelig) YouTube filmpje van gemaakt. Die is hier te vinden:
Ik denk dat ik die camo uitvoering eens ga proberen.
Waar kun je die het beste bestellen? MFG op Ali?
Staat vast cool icm het donkere display.
Ik heb vandaag de camo besteld bij ali.
Alleen nog een 5600bb/bc regelen. Ben benieuwd. Normaal hou ik alleen van origineel, maar hoor alleen maar goede verhalen over MFG.
Die zou ik zo laten. Tof ding voor de zomer.
Ik vind zwart en wit altijd een leuke combinatie.
Mijn idee. Ik zag voor de 5610 serie de “retro silver” set. Die is echt gaaf.
Ik denk dat ik voor die combinatie ga, dan ziet het er ongeveer zo uit:
De set:
Ben benieuwd. Zelf ben ik helemaal tevreden met de camo versie. Zie graag fotos van deze variant.
Ik ben ook wel benieuwd. Zeker omdat ik anders al 1 week slecht slaap als ik denk een veegje op 1 van mijn (bescheiden) Seiko’s te zien. En dan zo’n faux vintage klok
Op een vrai vintage pols overigens, dat dan weer wel.
Meen je… dan ben ik helemaal.benieuwd hoe je hierop gaat reageren.
Ligt het aan mij of zit de camouflage er niet meer tussen?
SGT heeft ze nog wel. Lijkt mij op het oog dezelfde set. Heeft iemand hier ervaring mee?
#Aliexpress € 27,95 37%OFF | Horlogeband Camouflage GW-M5610 DW5600 GW-5000 DW-5030 G-5600 Roestvrij Stalen Horloge Band En Frame Case Solid Metalen Armband
Hier staat ie bij van MFG. Even juiste kleur selecteren.
#Aliexpress € 31,35 52%OFF | Metalen Horloge Band Bezel Band DW5600 GWM5610 GW5000 Camouflage Rvs Horlogeband Frame Armband Accessoire Met Repairtool
Ik heb ook deze nog gevonden. Die lijkt iets grijzer terwijl die van MFG iets groener lijkt
#Aliexpress € 22,76 28%OFF | Zwart Camouflage 316L Rvs DW5600 GW-M5610 Horlogeband Bezel/Case Band Horloge Set