Hulp bij G-shock modificeren

Welke Ali verkoper heb je gekozen? Ik heb ook een 5600 in bestelling :joy:

1 like

MFG
https://m.aliexpress.com/store/v3/home.html?shopId=5009110&sellerId=238089362&pagePath=index.htm

Daar stonden bij de goede reviews ook fotos.
Ik vond die camoflage zo mooi dat ik niet kon kiezen dus tja dan maar beiden.

2 likes

Meer over die aanbieder gehoord, ga voor zilver… (of toch nog eentje erbij? :joy:)

1 like

Vanmiddag m’n (vrijwel) nieuwe DW5600hr binnengekregen. Nu eens gaan kijken welke MFG mod kit ik ga bestellen… Keuzes, keuzes :yum:

2 likes

Zojuist de distressed/verweerde bronzen set besteld bij MFG op Ali. Ben benieuwd hoe lang de levering gaat duren…

2 likes

Vandaag de set binnen gekregen en zodra de kids op bed lagen gemonteerd natuurlijk. Ben er zeer tevreden over. Het ziet en voelt allemaal zeer degelijk en de montage is een eitje. Alle tools die je erbij nodig hebt zitten erbij.
Uiteraard ook nog even wat foto’s van het eindresultaat.

12 likes

Mooi hoor! Die “weathered” look is echt gaaf

Heeft er iemand een filmpje van dat vijlen van de endlinks?

1 like

Zou je misschien foto’s willen maken in het daglicht? Heb dit horloge voor werk en twijfel tussen zilver of brons.

Alvast bedankt👍

1 like

Alstu!

6 likes

Mochten mensen denken dat het moeilijk is om de modificatie te doen, zie mijn wisseling van de camouflage mod naar de stainless steel mod.

Dit kost je 5 minuten.

3 likes

Heb de g shock weer teruggezet op de camouflage mod.

De stalen versie is qua kwaliteit echt fantastisch en de bracelet heeft een hele mooie brushed finish. Alleen de kast zelf is grotendeels polished en dat had ik graag ook brushed gezien. Durf het niet aan om deze zelf een brushed finish te geven. Dus voor de geinteresseerde, ik heb de metalen mod over.



2 likes

Begreep dat er 2 modellen zijn. Welke heb jij? Moet wel passen natuurlijk…

1 like

Klopt, deze is voor de 5610, pm maar bij interesse.

1 like

grmbl… ik heb een 5600 liggen :frowning:

1 like

Helaas, kan je wel de metal mod aanraden om te proberen maar dan wel 1 die bedoeld is voor de 5600. Pas in het echt zie je pas hoe goed de kwaliteit is.

1 like

Ik heb een kant en klare in het blauwe gedeelte. Heb je geen hulp nodig…:wink:

Is de kleur van de camo band alleen met grijstinten? Of zit er iets van groen in. Vind dat moeilijk te zien op een foto. En van welk merk is deze?

2 likes

:zipper_mouth_face:

Er zit een soort van groen bruine gloed overheen maar het is voornamelijk grijstinten inderdaad. Deze is van MFG, Motha F… Good… :joy:

2 likes