Endlinks buigen wel snel naar beneden. Alsnog was ie wel te groot. Net aan…
Wit met zilver. Mooi hoor
Die heeft denk ik ook mijn voorkeur. Daar begon het iig mee in mijn hoofd
Ik vind hem stoer!
Mijn oud-staal-modset is nu in het land, dus verwacht ik deze week.
Heb je ze al klaar?
Is de zwarte band mooi? Geen stukken tussen de links wat niet zwart is?
Zit ook te denken om een witte te kopen en te modden
Nu op werk, maak ze vanmiddag even af!
Wat een deceptie zeg! Vanmiddag de set ontvangen, en in eerste instantie superblij, ziet er geweldig uit:
Dus vol goede moed aan de slag.
Probleem 1: de gaten voor de push buttons zijn aan de uiterste boven- en onderzijde niet groot genoeg. Na montage is het onmogelijk de knoppen in te drukken.
Okay: geen punt, Dremel erop.
Probleem 2: de gaten voor het vastzetten van de module lijnen totaal niet uit. Verschil is bij 2 gaten zelfs 4 à 5mm. Dus dat kan ik niet even bijwerken. Conclusie: ik kan de module dus niet vastzetten met de schroeven.
De vraag is nu: hebben ze een verkeerde set gestuurd (voor de andere G-shock modellen), of zijn hun productie-exemplaren gewoon slecht qua maatvoering?
Ik heb maar een dispute geopend.
Jammer zeg, die k*t Chinezen. Doe mij maar Japanners toch.
Je hebt de verkeerde besteld of de verkeerde gekregen. Dit is een DW5600 model. Geen GW5610.
Zoals dreski al aangaf, heb je schijnbaar niet het juiste model ontvangen of besteld. Maar na gelijk de dremel erop gezet te hebben, gaan ze denk ik ook niet meer een juiste toesturen.
Gisterenavond in elkaar gezet, was makkie. Paste goed, tooltjes alles erbij
Deze plaatjes zijn van vanochtend!
(De blauwe moet ik nog even in elkaar zetten…)
@Vinniebase tof of niet??
Deze moet ik zo nog even bouwen… iemand enig idee hoe dit blauw eruit gaat zien als je het laat stralen / beadblasten?
Mooi hoor!
Hallo,
Ik heb zojuist een camo band besteld en betaald, weten jullie wanneer ik daar de bevestiging van krijg?
Zoiets vermoedde ik al. Ik heb iig de juiste besteld.
Da’s toch echt hun probleem. Op doosje of verzendlabel is niks te vinden over model waarvoor de set geschikt is. En ik had al eerder gelezen over maatvoering die niet helemaal klopte.
Inmiddels gefixt.
[/quote]
Da’s toch echt hun probleem. Op doosje of verzendlabel is niks te vinden over model waarvoor de set geschikt is. En ik had al eerder gelezen over maatvoering die niet helemaal klopte.
[/quote]
Ben bang van niet. wanneer een product niet voldoet kun je het onbeschadigd omruilen. Is toch ook raar? Ik bestel een 32 inch TV krijg een 28 inch. Vervolgens sla ik de beeldbuis kapot en wil ik hem ruilen.
Beetje aangezet deze vergelijking maar wel vergelijkbaar.
Moeten ze de goede maar sturen. En als dat te moeilijk is, moet je geen bedrijf beginnen.
Zo denk ik erover. Is toch geen rocketscience?
Ergens werken ze het zelf in de hand zonder artikelaanduiding op de doos.
Dat snap ik maar ik denk dat de wet er anders over denkt. We zijn niet allemaal perfect.
Wat de Chinese overheid betreft, die denkt daar wèl zo over. En terecht. Als je bekend staat als onbetrouwbaar bedrijf, is dat slecht voor de export van je land. En daar had China mee te maken.
Dat is ook de reden dat het Corporate Social Credit systeem eind 2020 moet zijn uitgerold. Bedrijven worden dan in realtime op tientallen kritische indicatoren gemonitord. En dat gaat heel ver: op fiscaal gebied, op overige wet- en regelgeving, kwaliteit etc. Scoort een bedrijf slecht, dan krijgt het geen belastingkortingen, problemen met vergunningen. En graaft zijn eigen graf.
Maar dit is far of topic, I know. Forgive me.
Ik heb toch duidelijk de 5610 besteld: