Bij mij paste de bezel heel netjes, maar de band voor geen meter. Stalen bezel en originele band staat gelukkig ook gaaf vind ik. Zeker voor ongeveer 2 tientjes. Daarbij stonden de endlinks toch wat ver naar buiten voor mijn 17cm petit pain.
Gewoon 50% van het bedrag gecrediteerd gekregen. Maken wel eens een foutje, maar zo te zien herstellen ze het wel zeer netjes.
Ik heb vanochtend ook de band binnen gekregen.
Omwisselen is een koud kunstje en de band inkorten ook dankzij de pushpins.
Ik ben zeer tevreden over de pasvorm. Fits like a charm.
Ik heb niet die van MFG maar van SGT genomen omdat ie mij iets grijzer leek. Heb het idee dat in de band van MFG wat meer groen zit maar ik kan het mis hebben.
Ook hier zijn de binnekanten van de schakels niet in kleur maar je ziet er niets van om de pols.
Heb niet echt tijd voor een uitfebreide fotoreportage dus heb even snel wat plaatjes geschoten.
@JJlind, zoals gevraagd, hier is ie dan. Ik denk dat ie aan jouw verwachtingen voldoet.
Zijn exact hetzelfde al die sets. De patronen zijn hetzelfde vergelijk maar met die van mij.
Grijs lijkt met een bepaald licht altijd te neigen naar groen en bruin…
Als hij nu past, zal hij dan vast ook passen. Bij mij was het (vermoed ik) een productiefoutje. De gaatjes van de band kwamen niet overeen met de gaatjes in de lugs van de Gshock. Daardoor pakte de springbars niet (goed).
Geld van de band binnen een dag teruggekregen en niks hoeven opsturen, dus prima opgelost.
Die zitten wel goed. Heb wel de originele gebruikt want daar had ik meer vertrouwen in maar die passen ook gewoon perfect in de bracelet.
Kan hem aan beide kanten zo omklikken
Het is mij ook gebeurd, maar ik heb met 15,5cm ook erg smalle polsen. Ziet er verder wel goed uit je mod! Maar het voelt wat fragiel voor een G-Shock voor mij. Betekent trouwens niet dat ik het weer terug heb veranderd, ziet er stuk cooler uit.