Hulp bij G-shock modificeren

Waarom doe je dat, zit toch lekker tenminste de originele zit prima vind ik en misschien gaat hij stuk.:sob:

1 like

Ok, ben ik dus niet de enige. Thanks! Ik heb trouwens bijna 18 cm polsen.

2 likes

Ah niet getreurd, zo rap zal het niet lopen. Ik vind de metalen versie gewoon net wat beter uitzien, iets meer Sci Fi. :rocket:. Daar doe ik het wel voor met deze beater.

1 like

Dan is die theorie ook onderuit en ligt het aan het product. Misschien kun je nog wat geld terugkrijgen? Meestal zijn die Aliexpress verkopers wel inschikkelijk (of bang voor een negatieve review of claim zoals hierboven al ergens stond).

1 like

Ik denk zelfs dat het hoort. Er moet wel een beetje speling op zitten voor het comfort natuurkijk.
Heb er nu 1 schakel tussenuit gehaald, hij zat iets los. Misschien scheelt dat omdat er nu minder ruimte is om naar binnen te knikken.
Kijk het wel even aan.

1 like

Toevallig iemand die de verweerde stalen 5600 wil proberen. Zou hem graag ruilen voor een glimmende :grin:

2 likes

Bij mijne zit echt geen speling, ik heb wel de meegeleverde pushpins gebruikt. Misschien zijn de originele pins net iets dunner en komt er daardoor een klein beetje speling. Misschien een keer de dikte meten met een schuifmaat.

1 like

Nee joh, gaat niks boven mooi oud
:thinking:

1 like

Ga na het weekend eens kijken of dat zo is. Op het oog leken ze even dik en er met evenveel “weerstand” in te gaan.

Ik moest best wel moeite doen om de pins in de lug te krijgen. Daarom ook mijn eerste opmerking dat de pin er aan een kant misschien niet goed in zat.
Ik moest hem echt even helpen met een vorkje. Lijkt of de pins een beetje rond gaan staan zodat er spanning op komt die de band tegen de kast drukt.
Heb het gevoel dat dat bij met name bij de originele combibracelets ook zo is, moet ze altijd een beetje helpen.

2 likes

Ok, thanks voor de tip. Zal daar ook op letten :+1:t3:

Bij mij fietste 'ie d’er zo in.
En ik ben qua fijne motoriek zéér beperkt.
afbeelding

3 likes

Ja, wisselen?

3 likes

Vandaag in de bus volgens de PostNL-app. Hopelijk nu de goede.

1 like

Het wil maar niet lukken met mijn bestelling bij MFG.

Eerst sturen ze een set met case voor 5500 in plaats van 5610. Vervolgens wordt er een losse case verstuurd, die al op 1 juni zou zijn overgedragen aan PistNL. En nog immer niks.

Morgen laatste dag om dispute te openen.

Als ‘ie er dan nog niet is open ik een dispute en stel voor dat ze een case met express verzenden op mijn kosten. 2 maanden verder, en nog geen af-project… ach ja, er zijn hier leden die meer dan 1 jaar op een horloge wachten.

1 like

Balen man. Bij mij blijven pakjes de laatste tijd ook steeds bij PostNL liggen. Vanuit China naar hier gaat vaak sneller. Zo frustrerend als het zo dichtbij is en je niet weet wanneer het komt.

1 like

Ja en als je contact hebt met PostNL: nee hoor, dat zendingsnummer kan ik niks van vinden…En vervolgens: u bent niet de verzender, dus u kunt geen naspeur verzoek doen. Ligt g0dv3rd0mm3 als sinds 1 of 2 juni bij hen.

Ik heb MFG mijn voorstel gestuurd, nu maar hopen dat ze er in meegaan. Anders heb ik alsnog € 155 betaald voor een Casio die niet is zoals ik wil, ook al krijg ik een teruggaaf van de MFG mod set.

Één en al frustratie bij dat k*t bedrijf. Ik hoop dat je hem alsnog snel krijgt en er plezier van hebt.

Ik begin te snappen waarom ik mijn mod case van MFG nog steeds niet heb: in Luik is een vrachtwagen gespot vol met Aliexpress pakketten bestemd voor NL en Duitsland, die kennelijk gestolen is en werd leeggehaald door een groep Oost-Europeanen.

En laat Luik nou net de laatste controle check in m’n track en trace zijn.

Maar weer eens aan de bel trekken bij MFG…

Hoi,
Ik heb er ook lang op moeten wachten, was in eerste instantie zoek, niemand wist waar het pakje was, maar een paar weken erna lag het in de brievenbus, dus kan best 6 a 8 weken duren, tenminste als het inderdaad niet in Luik ligt.
Komt uiteindelijk helemaal goed.:+1: