Je hebt het al goed verwoordt @APMV ! Het is een prachtig horloge voor de prijs en draagt vooral ook comfortabel. Wel heeft het horloge iet wat lange lugs. Dus houdt hier wel rekening mee.
Waar zit hem dat in volgens jou? Want ik heb dit zelf totaal niet. Daarom heb ik dit horloge natuurlijk ook
1-De Flagship !
Dat is een modern horloge met klasse! Het daumvenster met de small seconds vind ik alleen echt een misser!
2- De Certina: mooi sportief horloge, een klasse lager dan de Longines
3- De omega: vintage, je moet ervan houden, meestal is het te klein. Deze doet me weinig.
een van de eerste comments was al raak. alleen bovenstaande tekst onthouden en de rest vergeten.
Vintage is fantastisch. En hou nog even driekwart van je budget op zak en begin eens met een deel daarvan. Dan is het ook niet zo erg als een horloge een keer tegenvalt. Ik heb meerder mooie vintage Omegas gekocht voor minder dan 300 euro, dus je hoeft zeker niet meteen all in. Ik heb er ook wel eens een voor 275 gekocht die gelijk erna voor 500 euro aan reparatie nodig had . Part of the game en je wordt steeds beter in het herkennen van goede, eerlijke horloges.
Op de Longines na waren deze allemaal onder de 300. De Longines was m’n eerste en bleek later een redial. Toch heb ik die nog steeds en nooit spijt van gehad. Maar ook van geleerd.
Oja en als je wel gelijk 2000 op vintage wil stuk slaan: Omega Constellation Pie Pan of Universal Genève Pole Router…
Je lijkt niet op zoek naar ultra dun, dus deze lijkt een optie
GS SBGW231G
Iets duurder dan hetgeen je zelf toont, maar dan heb je wel wat.
Longines, o, wat zijn ze eigenlijk altijd mooi@
Hangt misschien wel af van welk model Rolex
Haha, nou, als eerste: over smaak valt natuurlijk niet te twisten, mijn mening is slechts dat, een mening, en ik zie dat er hier veel mensen de Longines als eerste keuze aanmerken, dus het merk raakt vaak de juiste snaar. Op de een of andere manier niet bij mij, net als bijvoorbeeld Tissot.
Jouw bovenste foto maakt het voor mij nog erger dan de foto van de OP (). De wijzers zijn te klein, de aanstellerige naam Flagship in een lelijk font, de rare manier waarop de pootjes taps toelopen zonder afgevlakt te worden bij de pinnen waardoor er een opening ontstaat aan de onderkant van de bandaanzet; de plaatsing van het logo, de secondewijzer en het datumvenster zijn al door anderen vakkundig onderuitgehaald. Dat in het bijzonder wat dit horloge betreft. En het logo met die onthoofde adelaar uit het Duizendjarige Rijk doet het merk voor mij in het algemeen de das om.
Sorry…niet boos worden
Ooh boos wordt ik zeker niet. Ieder ze mening