Hulp bij keuze gevraagd.

Hoi, ik ben nieuw hier. Momenteel draag ik een seiko SSC769P1 waar ik verliefd op ben. Nu ben ik in mijn zoektocht voor mijn volgende horloge gestuit op de volgende drie modellen. Aangezien ik enkel Seiko’s en Casio’s in bezit gehad heb wil ik vragen of er mensen bekend zijn met de volgende 3 modellen en wat een goede keus zou zijn. Het betreft een Tag Heuer Aquaracer met blauwe dial, Maurice Lacroix Aikon met blauwe dial en de Chrisropher ward c60 sapphire ook met blauwe dial. Vind ze alle 3 vergelijkbaar mooi, maar misschien zijn er Do’s or dont’s die ik nog niet ken. Qua prijs zijn ze ook vergelijkbaar, alleen weet ik niet zeker hoe het zit met de CW aangezien die uit de UK komt douane technisch gezien… alvast bedankt, alle feedback is welkom

5 likes

En deze 2

4 likes

Prima opties toch? Zelf vind ik de aquaracer het tofst.

1 like

Alle drie prima. Goede, betrouwbare merken. Succes met de keuze!

Zien er allemaal prima uit. De Aquaracer spreekt me het meest aan.

Tag Heuer, klaar. Slotje :wink:

Die Aikon is ook een chrono dus misschien beetje overlap, de TH is wel érg degelijk, de CW heeft het meeste een eigen smoel.

1 like

Alledrie heel fraai. Mijn keuze zou de Aquaracer zijn. Leuk proces, succes!

De Tag is een winnaar in dit gevecht knock-out :boxing_glove:

:white_check_mark: Tag. Maar ik ben bevooroordeeld met twee Aquaracers in de collectie :grin:

De TAG Heuer vind ik.

Kiezen maar
  • Aquaracer
  • C60
  • Aikon

0 stemmers

1 like

Mijn gedachte zelf ook, houd wel van die look ook.

1 like

Volgens mij is de prijs bij CW alles al inbegrepen komen dus geen kosten bij.

3 likes

C60 vanwege de sapphire dial :heart_eyes:

2 likes

Zou zelf voor de Tag gaan al vind ik CW ook zeker wel wat hebben.

1 like

Das trouwens wel een oud model AR, huidige model ziet er net iets anders uit (dial). Desalniettemin ging ik ook voor de Tag :+1:

De cw is een automaat en de andere 2 quartz, dat zou mij al naar cw leiden. Tevens vind ik de cw lekker eigenwijs dus die zou ik kiezen

2 likes

Of deze aikon ?

2 likes

Klopt, deze zou ik dan ook via chrono24 bestellen, want vind deze dial juist prachtig.