Hulp bij uitzoeken toolwatch/daily driver

Iedere hork op iedere straathoek met een blaasbalgje en een schroevendraaier zou 'm kunnen servicen. Al moet ik zeggen dat Serica, als er wat met het uurwerk is, tot nu toe bij Soprod zelf laat servicen als zij geen service-punt in jouw land kennen.

Ik heb goede ervaringen met die mensen. Uiterst correct en responsief.

2 likes

We hebben in Denemarken niet eens een Swatch winkel :rofl: denk niet dat er dan een service point van soprod zit. Maar is een heel goede horloge toko hier die ook vintage service doet voor bijna alle merken. Dus denk dat ze deze ook wel kunnen doen. Maar goed rustig aan verder zoeken. Eens kijken hoeveel ik overhou na de vakantie :innocent:

Nee natuurlijk niet, ik stuurde m’n horloge op naar Parijs en kreeg het vliegensvlug gefixt en terug gestuurd.

Je kunt met je Soprod naar de lokale horlogemaker, of je kunt het opsturen, beide prima.

Blijkbaar in Odense, maar die krijgen geen MoonSwatches.

Oh dat wist ik niet eens , maar goed moonswatch is aan mijn niet besteed .

250 euro (als je mazzel hebt ) voor een horloge wat uit elkaar valt van ellende na een week. Koop ik nog liever een invicta zonder korting :zipper_mouth_face: :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Eensch. En ja, als je dan toch bij Invicta kijkt kun je beter een Glycine halen. :slight_smile:

2 likes

Of een timex of een Seiko 5 jammer dat ze die nieuwe gmt niet met witte dial hebben gemaakt .

1 like

Deel 1 is binnen

5 likes

Mooie klok, goede keuze!

Snap die hype om de Moonswatch ook niet, horlogespeelgoed in z’n slechte soort.

Inderdaad een goede keuze.

3 likes

Gaan dit in de vrienden groep wel gebruiken als excuus naar onze partners om een weekendje Hamburg te doen . “Ja maar schat , ze gaan nu die moonswatch ook in Hamburg verkopen dus we gaan in de rij staan … that’s all ! “. Loop naar de winkel > neem een aantal foto’s van de rij > ga naar een kroeg > bestel een biertje> tel uit je winst … is maar goed dat mijn vriendin geen Nederland kan :joy: als ze dit leest ….

1 like