42mm is aan de grote kant. We mooie horloges!
Jij bent goed bezig!
Ik dacht zelf ook meteen aan een mooie vintage Omega
Nog of volstaat het even?
Hahaha ik kan hier wel mee vooruit toch nog wat ‘onverwachte’ horloges gezien
En 40mm…
Oké, ik ben uit gespamd. Maar leuk wel om een beetje door de site van zo’n minder bekend merk te browsen. Hier is de link voor liefhebbers
In Nederland minder bekend. Leuk merk met een flinke historie.
Ja dat dacht ik ook. Waarschijnlijk vermeld in leuke online aanbiedingen topic.
Er staat hier een mooie (vind ik tenminste ) semi vintage Oris dresser in het blauwe gedeelte.
Beter. En ook nog zonder datum!
Wat een succes, 75 posts ver en nog niemand die een duiker voorstelde! We worden beter.
Wel paar sport en field watches
Heel veel voorbeelden hier gegeven maar als hij die Armani geweldig vond zou ik toch die richting uitgaan met bv de FC classic
Belangrijke afweging ook: draagt hij dagelijks een horloge? Zoniet misschien toch beter opteren voor quartz.
Mijn vader bv draagt niet alle dagen een horloge en zou het geweldig irritant vinden om telkens het horloge te moeten opwinden of juist zetten. Automaten in die prijsklasse lopen ook niet altijd spot on en als het horloge na een maand of 2 verschillende minuten voor of achter zou lopen zou mijn vader denken dat het stuk is
Denk ook aan service kost naar de toekomst toe. Batterij vervangen zal een stuk goedkoper zijn dan service voor een automaat
Succes met de zoektocht, niet makkelijk iets kiezen voor iemand anders
Cheers
B
nog €15,- goedkoper dan
Ik haal effe mijn rekenmachine erbij.
€470 of €485 je bedoelt €15 duurder.
Ik neem zo nog een neut.

Alcohol vrij uiteraard want ik moet zo nog rijden als Bob.

Taal is altijd lastig, het was een indirecte verwijzing naar jouw link, ergo €15,- goedkoper.
Rij voorzichtig
Positief blijven…