Hulp! Dress Watch gezocht

Doe ik

Baltic heeft een aantal mooie modellen. Naast dit model nog wat andere variaties in sector dials en daarnaast te bestellen met een mooie BOR band!

2 likes

Heb vorig jaar (samen met mijn broer) een MeisterSinger voor pa cadeau gedaan voor z’n pensioen. Vooral de symboliek dat ‘de exacte tijd wat minder belangrijk’ komt wel toepasselijk naar voren met dit horloge.
Met het budget wel lastig te vinden… succes met de keuze, we horen het wel!

6 likes

Yema urban field
Ook een mooie . Wel automaat . Moet wel te vinden zijn voor minder dan de verkoopsprijs van 1100

3 likes

De Meistersinger Neo heb ik in de etalage gezien en is echt prachtig! Maar je moet ervan houden, eenzeigers. En volgens mij mist ie saffier glas, iets wat voor mij een must is in die prijsklasse.

1 like

Ik liever een Grand Seiko zou krijgen :smiley:

Maar ik heb niets tegen Seiko, ik heb er zelfs een paar waaronder de SKX. Een klassieker die niet weg te denken is. Ik dwaal af …

Als je het budget heel iets oprekt met 80 euro dan heb ik een mooie Certina in het blauw staan :wink::yum:

4 likes

Klopt inderdaad. Licht gebold ook nog, dus er zitten al aardig wat krassen op inmiddels.

1 like

De Certina DS-1 Himalaya Automatic wellicht. Zag hem recentelijk bij Watchard (dacht fysieke shop in Warschau) voor onder €500.

12 likes

De Seiko Presage Cocktail time, fantastische mooie wijzerplaat, doorzichtige caseback, diverse kleuren op leer of staal! Deze heb ik voor mijn zoon gekocht:

4 likes

Uiteraard online te bestellen :sweat_smile:

1 like
  • Seiko Presage Cocktail Time
  • Orient Bambino 38

Ze zijn al vaak genoemd.

Eventueel zou ik een Timex een mooi alternatief vinden. Niet de Galli, maar de gewone Marlin die hier ook genoemd wordt door @OmroepMax. De 34mm varianten zijn super cool.

5 likes

Venezianico Redentore? Er zijn veel verschillende uitvoeringen.

Best goede suggesties al, zoals deze:

en deze:

Maar een leuke alternatieve suggestie is altijd goed toch, voor de afwisseling? Dus onderstaand en in de categorie ‘waar voor je geld’ een Atlantic 1888. Van het onafhankelijke (ze maken zelf geen uurwerken weliswaar, maar toch!) Zwitserse meer dan een eeuw (1888) oude Atlantic. Komt compleet met Sellita SW 200-1 automaat, zichtbodem en natuurlijk saffierglas. Voor 700CHF met nog eens 20% korting op de eigen website. Ook met andere kleur wijzerplaat mocht deze mooie crème je niet bevallen…

6 likes

Deze vind ik eigenlijk ook wel leuk voor het geld.

Of de secondewijzerloze kwartsversie:

3 likes

Ondergewaardeerd merk in Nederland, in Polen b.v. volop te koop. Zelf heb ik een vintage Atlantic. Helaas vind ik de huidige modellen erg groot voor een dresser namelijk 42mm.

1 like

Deze had jij onlangs toch ergens goedkoop gespot @Jesus?

In 40mm is de California dial van Timex ook goed te doen :+1:t2:

image

:point_up_2:top suggestie @SwissToni

2 likes

Ik ga stoppen want ik kan blijven gaan :yum:
Allen onder de 500euro :slightly_smiling_face:

2 likes