Goedenavond
Lekker voor een quartzje gaan.
Ben je voor weinig ervan af.
Maar het zaadje is geplant nu.
Jij wèl een Echte Rolex en zij niet….
Nu wordt ze afgescheept met een goedkoop C-merk.
Anders online kortingsbonnen inslaan en dit weekend romantisch naar de Siebel!
Als je echt van haar houdt verkoop je die van jou en dan samen naar S+C!
Leuk advies John
Nou nou nou, tissot goedkoop C-merk?
Misschien wel een aardige tussenstap, matching prx’s
We kunnen tenslotte niet allemaal zo cool zijn als mister big shot @551er…
Wat een grootheid!
Eigenlijk heb ik nu al geen zin meer om te reageren. Een beetje gaan zitten haten op Hermès, Louis Vuitton, en Cartier, zeg.
Ga niet naar snacks lopen zoeken, uiteindelijk wil ze toch dat horloge.
Alles wat two tone is onder 1000 ballen is nep en skeer omdat het met coatings gedaan wordt. Dat zie je, dat voel je, dat wil je niet.
Waarom niet op Chrono zoeken naar een mooi tweedehands exemplaar? De markt voor dames is minder overspannen.
Mocht het nou echt niet vlotten, rek dan het budget op en kijk of een 28 of 34mm two tone Tudor Royal niet iets kan zijn.
Mogelijk, als een gladde bezel geen bezwaar is kan een Black Bay 31 two tone ook soelaas bieden.
Maar eerlijk is eerlijk, ik zou haar ook naar Cartier laten kijken. Dat heeft, in tegenstelling tot de DJ configuratie die je noemt, namelijk wel klasse.
Precies dit. Voor 5-6K heb je er eentje.
Thanks, goede suggestie. Budget beetje oprekken en echte klasse kopen.
Shit gemist, maar ik mag hopen dat mijn vrouw niet met een biefstuk well done aankomt. Dat ze zelf wel zo eet, de horror, maar niet voor mij.
Ben ik met je eens, een mooie (must de) Cartier tank staan best wel te koop voor iets meer dan jouw budget. Daar heb ik mijn vrouw toen ook heel gelukkig mee gemaakt. Al ben ik het niet eens dat een Rolex Datejust in 28 of 31 geen klasse heeft.
Bijvoorbeeld:
Al zou ik zelf voor een iets mooier beeld exemplaar gaan.
Even een vraagje…
Want iedereen doet hier net alsof moeders de vrouw geen eigen doekoe heeft of zo. Als ze die Rolex wil hebben kan ze 'm toch ook gewoon van haar eigen loon kopen? Ik bedoel, mijn vrouw werkt gewoon voor de kost.
Vind ik erg mooie horloges hebben, en ook al sjieker dan de spullen van Tissot. Sterker nog, ik vind het huidige Longines, de Spirit serie uitgezonderde, misschien wel sterker in damesmodellen dan in herenmodellen.
9.000 ballen is altijd nog beter dan 11.500 - 13.500 ballen. Nieuw, welteverstaan.
Ha, ik las de situatie zodanig dat het om een cadeau gaat, dan zou ik wat minder snel op haar spaarpot leunen. Moest ze echter perse een Rolex willen dan wordt het wel een ander verhaal…
Ik zoek ook wat voor mijn vrouw, zij kreeg bij een juwelier een Longines uit de Elegant collection om:
Dat levert met ruim 3k voor mij budgettechnisch ook een uitdaging op. Gelukkig in dit geval niet direct liefde op het eerste gezicht, eerder een smaakproef, maar het leert wel dat het handig is om een budget te duiden bij de verkoper om teleurstelling tegen te gaan. Een les die weliswaar vaker geleerd lijkt te moeten worden. De Ebels die er achteraan kwamen deden de Longines dan weer een koopje lijken
Die bezel doet inderdaad pijn aan de ogen. Drommels wat een draak van een ding!
Ik wil eigenlijk niets zeggen en zal wel wat bagger naar me toe geslingerd krijgen. Maar mijn god man, waarom in godsamme kijken voor iets als je budget nog niets eens 10% is van wat je der eerst laat zien?
Krijg beetje hoog gevoel van ik wil erbij horen maar geef eigenlijk alleen om het merk en niet om het horloge. Iets wat mij ik altijd met menig rolex drager heb. Draag iets of koop iets 1 wat in je budget zit en waar jij van uit f*ck wat the rest ervan vind heb een beetje ballen.
Vanaf 2k heb je een boel keuze tudor, rado, cartier, hermes pre owned.
Helemaal als je vriendin niet zo veel met horloges heeft.
Of koop een nieuwe stofzuiger en een swatch voor der.
aja ebel helemaal vergeten ook prachtig