Niet wanneer je een nieuwe gaat halen. Met Ebel sta je ook snel met 5k in je handen, notabene een quartz…
A anders kan je nog kijken naar een.
Mühle Glashütte Teutonia IV Lady
Seiko Dameshorloge kwarts SWR054P1
Wat dacht je van deze Chopard uit het blauw in wit-goud?
Ja, Ebel is geen merk om nieuw te kopen. Al ben ik van mening dat ze op de tweedehands markt zwaar ondergewaardeerd zijn. Het is echt kwaliteit.
Is goed ouwe dakduif … je snapt zelf ook wel dat ze sws wel een rolex wil hebben
Verkoop die Sea dweller gewoon. En koop dan 2 gebruikte DJs eentje voor jou en eentje voor haar. Matching.
Happy wife Happy life … en dooooorrrrr
Uiteraard, maar dan is het geen verrassing meer. Is toch leuk om je vriendin/vrouw af en toe te verwennen. Wie weet krijg je er wel wat voor terug.
Die panthere is wel erg mooi, ga ik me eens verder in verdiepen.
Ik begrijp waar je vandaan komt. Misschien ter verduidelijking, ik was vooral op zoek wat je qua vergelijkbare styling dat ook nog van enige kwaliteit voor 1000,00 kunt kopen. Zoals gezegd is/was mijn vriendin geen liefhebber en was ik vooral benieuwd of dat horlogevirus getriggerd kon worden. Budget is relatief he, als ze het echt wil kan ze het krijgen, maar 10.000,00 stuk slaan op een horloge voor iemand die geen horlogeliefhebber is, lijkt me soieso wat overdreven. Dan maak ik haar (nu in eder geval nog) blijer met een nieuwe vaatwasser, stofzuiger of diamanten.
hahaha daar ben ik ook bang voor! Uiteindelijk moet ik eraan geloven… Ik gok dat ik het nog een jaartje kan redden en on the positive side geeft wel een mooi excuus om zelf ook een DJ te kopen.
Ga vanmiddag gewoon terug naar S&C en laat haar de DJ nog eens passen. Als ze hem omheeft dan vraag je of ze hem echt heel mooi vind. Als ze antwoord met ja! Dan zeg je…. Mooi dan gaan we volgende week weer kijken.
Ben bang dat ik dan ook alleen nog mag kijken…
Kan zo een scene uit Sluipschutters zijn
man man man… koop nou gewoon die Rolex voor je vriendin. Beetje triest verhaal om een Rolex te laten passen en dan zeggen dat je het geld ervoor niet hebt. En dat terwijl je wel je eigen Rolex laat servicen bij S&C.
Wat een gezeur over kijken zonder budget. Je was er al met een andere reden, dus waarom niet, wie weet is het over een paar jaar met een ander salaris en/of een andere situatie wel mogelijk.
Deze mensen kijken denk ook niet naar een mooie auto die ze niet kunnen betalen, omdat ze (nog) geen budget hebben.
Voor mij is het “dromen van” een groot onderdeel van de hobby. Waarom toewerken naar iets waarvan je niet weet hoe het staat/bevalt?
Gewoon alles verkopen wat je hebt aan horloges en een Casio voor jezelf kopen
En dan een mooie TT Datjeust voor je eega aanschaffen
Al het andere vind ik zielig klinken
Sorry hoor, dit vind ik ook wel klinken als een droeftoeter
Haha als mijn vrouw dit zou lezen zou ik wel een probleem hebben. En gelukkig maar, echt van die Rad van Fortuin flashbacks uit de ninety’s; “en voor m’n vrouw de vaatwasser”. Gelukkig hebben wij een wat modernere rolverdeling.
On topic; als je een proefrit maakt in een dikke bmw wordt je ook niet snel meer blij van een fiat panda, ondanks de vele overeenkomsten.
Precies dit. Pre-loved gaat dit gewoon lukken als de dweller eruit gaat.
Op de vrijdag starten vaak de leukste topics.
Ik zou voor 1000 euro rozen kopen.
Maak je nog een beetje indruk.
Ipv bij de Porsche dealer een proefritje maken
En geld hebben voor een tramkaart.