Hebben jullie voor mij zijn email adres.
Solojapan vindt ik alleen in combinatie met ebay.
Ik heb geen ebay.
ik ben van plan om een seiko dark tuna automatic
aan te kopen bij hem.
jj
Hebben jullie voor mij zijn email adres.
Solojapan vindt ik alleen in combinatie met ebay.
Ik heb geen ebay.
ik ben van plan om een seiko dark tuna automatic
aan te kopen bij hem.
jj
Wat is het probleem om een ebay account aan te maken? Komt altijd van pas lijkt me
Een ebay account heb ik al jaren. In de VS bestel ik wel eens Porsche spulletjes.
Groet Bert
Een ebay account heb ik al jaren. In de VS bestel
ik wel eens Porsche spulletjes.Groet Bert
Denk dat Erik11 dat op JJ bedoelde.
Een ebay account heb ik al jaren. In de VS bestel
ik wel eens Porsche spulletjes.
Die kan je ook ophalen, Bert 
ophalen was niet nodig, netjes via Paypal betaald. Daar krijg je wel een telefoonnummer en adres, zodat je weet met wie je te maken hebt. 
Bert
Ik snap het probleem niet helemaal. Je hebt in Nederland iemand gevonden die het horloge kan verkrijgen voor je, de persoon wil €2000,- voorschot. Als je toch een serieuze koper bent dan zal je dat bedrag vroeg of laat toch moeten betalen… dus waarom niet meteen? Zorg wel dat het dan zwart op wit staat dat je effectief een voorschot van €2000,- hebt betaald. Ik ga er toch vanuit dat je die persoon vertrouwd?
Betaal jij ook zoveel aan als je bijv. een nieuwe auto koopt? Ik niet, zelf vind ik 20% meer dan voldoende om de verkoper zekerheid te geven, als je één keer op een keuken aanbetaald hebt en de leverancier gaat failliet dan word je toch wat voorzichtiger. Trouwens vertrouwd moet in jouw verhaal met een T.
Groet Bert
Betaal jij ook zoveel aan als je bijv. een nieuwe
auto koopt? Ik niet, zelf vind ik 20% meer dan
voldoende om de verkoper zekerheid te geven, als
je één keer op een keuken aanbetaald hebt en de
leverancier gaat failliet dan word je toch wat
voorzichtiger. Trouwens vertrouwd moet in jouw
verhaal met een T.Groet Bert
Ik betaal niets aan bij een nieuwe auto. Als ik hem ophaal krijg ik de faktuur mee, die ik dan voldoe. Wat betreft de keuken, zorg er voor dat de leverancier aangesloten is bij de relevante branche-organisatie, probleem lost zich dan op.
Vallen over een verkeert geschreven woord is geze*k op een forum. In een formele brief ligt dat anders.
Man man man,
Waarom vraag je eigenlijk om “hulp” als niks goed genoeg is? dan koop je hem toch niet. Of vlieg naar Japan. Ik bedoel je wilt iets hebben dat niet in Europa beschikbaar is dan moet je er iets voor over hebben. Je kan dan helaas niet de eerste de beste horlogerie/juwelier binnen stappen om dat model te kopen.
En wat betreft die keuken, hoe moeten wij nu weten wat er met jouw is gebeurd dat je nu zo wantrouwig bent?
En mensen gaan afbreken om een spel fout? We zitten hier op een forum, niet bij “Het groot Nederlands dictee”. Ik heb nergens bij de regels gezien dat er hier perfect Nederlands getypt moet worden.
Ik zou zeggen veel succes met de zoektocht, en ik hoop dat je hem nog kan vinden bij iemand waar je wel vertrouwen in hebt.
Als laatste optie kan je ook een Skx kopen en een marinemaster wijzerplaat insteken.
Bert refereert eerst aan internetoplichting & nu aan zijn keuken.
De conclusie is dus, als je een complete keukenverbouwing over het net besteld, moet je voorzichtig zijn. Succes met het horloge.
frenk Schreef:
Tom Koerts Schreef:
Je moet ff een mailtje sturen. Zijn prijs
buiten
Ebay om is lagerhaha! … en nu weten we allemaal waarom die
marinemasters op dit moment niet verkopen!
Klopt, voor 1495 heb je een nieuwe…
Van 2675 naar 1495.
Is dit bij dezelfde verkoper waar we het nu over hebben?
Dus buiten E-Bay om?
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
SuperC Schreef:
frenk Schreef:
Tom Koerts Schreef:
buiten
Ebay om is lagerhaha! … en nu weten we allemaal waarom die
marinemasters op dit moment niet verkopen!
Van 2675 naar 1495.
Is dit bij dezelfde verkoper waar we het nu over
hebben?
Dus buiten E-Bay om?
Zelfde verkoper, ander horloge:) De SBDX001 is 1495,- en de SBDB001 2675,-
Scheelt maar een letter maar wel een hoop geld:)
2006 Schreef:
SuperC Schreef:
frenk Schreef:
Tom Koerts Schreef:
buiten
Ebay om is lagerhaha! … en nu weten we allemaal waarom
diemarinemasters op dit moment niet verkopen!
Van 2675 naar 1495.
Is dit bij dezelfde verkoper waar we het nu
over
hebben?
Dus buiten E-Bay om?Zelfde verkoper, ander horloge:) De SBDX001 is
1495,- en de SBDB001 2675,-
Scheelt maar een letter maar wel een hoop geld:)
Ja oke,
Die is ook erg mooi.
Trouwens wat betreft de discussie zou ik geen moeite hebben om het geld over te maken naar een betrouwbare verkoper.
Waar ik wel moeite mee heb is dat Post.Nl af en toe een drama is,maak me dus meer zorgen over de verzending zelf.
Zolang het verzekerd verzonden wordt (met voldoende dekking) zou ik daar geen problemen mee hebben
Ik snap ook alle ophef niet, ik zou bijna durven stellen dat ik liever iets bij een voor mij onbekende buitenlander bestel dan dat ik iets in NL koop vwb. horloge’s.
Laatst weer langs wat juweliers geweest hier in NL en dat is toch ook in veel gevallen een drama*, als je ziet hoe weinig kennis de meeste winkelmedewerkers hebben. Nee, dan liever iets bij een liefhebber/kenner/expert uit Japan/Duitsland/Amerika of waar dan ook vandaan.
*dan doel ik op de juwelierketens, officiële verkooppunten. Zaken als Wien, Burger, AWCo, etc. zijn uiteraard top!
Zolang het verzekerd verzonden wordt (met
voldoende dekking) zou ik daar geen problemen mee
hebben
Ik vraag me oprecht af of je een keuken wel verzekerd kunt laten verzenden. Doet PostNL daar niet moeilijk over?
Verder vind ik dat dit topic een tamelijk absurdistisch niveau heeft bereikt.
Het enige wat ik heb willen zeggen is dat ik ooit een aanbetaling op een keuken heb gedaan en dat de leverancier op de fles is gegaan, vervolgens kon ik fluiten naar mijn centen, daardoor ben ik wat voorzichtiger geworden. De kwestie is neem je dat risico of niet. Iedereen mag daar anders over denken, geen enkele moeite mee. Natuurlijk zijn de genoemde leveranciers tot op de dag van vandaag betrouwbaar gebleken.
Groet Bert
Waar ik zelf ervaring mee heb relojesexclusivos, die heeft dat model misschien met nettere prijzen dan hier, waarbij je veilig bent… (engelse taal rechts boven klikken)
Verder heb ik wel eens een omega uit hongarije besteld bij een onbekende winkel, met geld overboeking via de bank waar ik hem ook wel even kneep, wat als er niks opgestuurd wordt etc…achter af alles goed gekomen maar volgende keer doe ik dat anders. Ik zou wel zeggen, volg u eigen gevoel, u
Ik heb geen aandelen oid aan die winkel, maar wel goede ervaring.
En nu kopen dat ding, succes