Hulp gevraagd bij aankoop Seiko SBDB001

Hij is besteld! Hopelijk binnen twee weken foto’s

Bert

Hebben de Duitsers je overgehaald?
http://uhrforum.de/seiko-sbdb001-spring-drive-bei-solojapan-kaufen-t175264

Och, alle beetjes helpen en ik wilde hem gewoon hebben.

Bert

Hopelijk geen scheur in de omdoos!

:wink:

Dan moeten we maar een forum :leuterpraatjes" in het leven roepen.
Ik kreeg van dit topic het al erg benauwd, ook al gaat het om een bedrag wat deze jongen(nu ja, 79) niet op kan hoesten…

De dozen van mijn Steinharts waren altijd 100% en als ze dat niet waren geweest dan was het ook goed voor mij. Of er bij de Seiko een doos meekomt weet ik niet en maakt ook niet uit.

Groet Bert

Erik11 Schreef:

Zolang het verzekerd verzonden wordt (met
voldoende dekking) zou ik daar geen problemen mee
hebben

nou, afgelopen zaterdag eindelijk de sistem51 voor n forumlid kunnem verzenden. heel gedoe om de sealbag te regelen. ze moesten 2x bellen om dingen na te vragen.

wordt t bij de buren afgeleverd, terwijl de medewerkster zei dat enkel de geadresseerde het pakketje in ontvangst kan nemen :?

je zult maar n boze buurman hebben die n nephandtekening zet en doet alsof zn neus bloed.

Bert928GT Schreef:

Hij is besteld! Hopelijk binnen twee weken foto’s

Bert

veel voorpret!

Thanks, nu bekijk ik dagelijks de foto’s op het net en ik vind hem steeds mooier. Ik heb urenlang verschillende duikers van verschillende merken naast elkaar bekeken en telkens vond ik deze het mooist. Uiteindelijk heb ik er best wel lang over gedaan om te beslissen, er waren uiteindelijk 4 kandidaten. De Rolex GMT2, de GrandSeiko , de Seiko SBDB001 en de Omega Seamaster. De Grand Seiko viel als eerste af, de Rolex als tweede (eigenlijk het origineel van de Steinhart die ik had) en uiteindelijk bleef de SBDB001 over. Een Seiko heb ik al en die bevalt na jaren nog steeds echt prima. Nu blijft er ook nog budget over voor een Breitling Navitimer, die blijft ook maar mijn aandacht trekken.

Groet Bert

Bert928GT Schreef:
---------------------------------------------------Nu blijft er ook nog budget over voor

een Breitling Navitimer

budget over voor een Breitling Navitimer :sunglasses:

wat n luxe :smiley:

Mijn vrouw is zuinig en ze gunt me wat :slight_smile:

Bert