Echter krijg ik het niet voor elkaar om de metalen band erop te krijgen. Het lukt mij niet om de pushpin verder in te drukken dan dit. Waarschijnlijk omdat de ene kant niet in het pinhole krijg door de vorm van de endlinks en de lugs. Ik gebruik de Omega springbar tool die bij de Speedmaster zat. Via welke kant kan je bij de Breitling het beste de lugs met de endlink aanvliegen? Of heeft iemand andere tips en tricks hoe ik het voor elkaar kan krijgen. Alvast heel erg bedankt!
Heb je die er niet bij gekregen? Dat is namelijk normaal wel het geval als je staal koopt bij Breitling.
Ze gebruiken echt andere pushpinnen voor staal dan voor leer.
Geef dat knijpertje nog eens een poging. Ik moest hem onder een bepaalde hoek vasthouden en de juiste grip vinden met mijn hand. Daarna zat hij er binnen no time op. Succes😎
Edit: net als met Oyster lijkt het hier dat je inderdaad met een tangetje het het makkelijkst gaat… aangezien beide kanten tegelijk moeten ingedrukt worden wil de bans tussen de lugs.
Soms werkt een heel klein beetje schuin duwen naar 1 kant ook wel. Zodat de pushpin aan 1 kant lichtjes wordt ingeduwd zeg maar.