Hulp gevraagd bij zoektocht naar horloge

Neosis, je moet dus naar het Forumoverzicht en dan zie je linksboven in die blauwe balk ook een koptekst met Priveberichten. Daar klik je dan op en zo kan je je berichten lezen. :slight_smile:

Nou de zaken zijn wat anders gelopen…

Ik bedoelde de Malvern met witte/mauve wijzerplaat en zwarte band (=extra optie). Maar in 24 uur tijd staan de zaken er anders voor. Gisteren zijn de prijzen bij CW fors verhoogd en moet ik ca. EUR 250,- neertellen voor de Malvern. Heb ik weer… weet je wat je wilt en dan toch roet in het eten.

Daarnaast heb ik mijn verloren Tissot teruggekregen (zie voorgaande reacties). De noodzaak voor een nieuw horloge is dus niet meer zo groot.

Toch ben ik enthousiast geraakt door dit forum en heb ik een Junkers besteld. Scheelt ca. EUR 150 met de Malvern.

Wat heb jij voor boeiends te vertellen Jaap-Wim. Ik was ook wel geïnteresseerd in de Malvern voor die prijs. Heb net even een mailtje gestuurd… Misschien doen ze nog een leuk aanbod…

Had niets met de Malvern te maken…

Heb je al mijn antwoord ontvangen? In mijn Privé ‘verzonden box’ komt mijn verzonden bericht niet te staan…

Ja, heb je Bericht ontvangen hoor. Bedankt.

Mailtje is ondertussen beantwoord. De prijsverhoging komt door de grote vraag naar het product. Binnenkort wordt hun nieuwe prijsbeleid op de website nader verklaard. Wel jammer want had toch wel interesse in de Malvern Automatic voor maar 150 euro :slight_smile: