Ik hoop dat je ook lichtelijk bezopen bent
Clownesk
Lekker zuur weer vandaag
Vind je?
TS stelt een vraag over een G-shock en dan komen ze aanzeiken met hun patserklokje.
Ja heerlijk zuur.
verdikke de onzin ten top
Zal aan mij liggen, maar ik heb geen Breitling langs zien komen
TS kan het wel hebben hoor als er een Rolex Seadweller 126600 DeepSea wordt gepost.
Beetje zoals iemand die iedereen gevraagd en ongevraagd van advies voorziet maar voor iemand waarmee hij kindjes maakt advies van HF nodig heeft
Sorry verkeerd gestemd…
Ik ga toch voor zwart
Fijne vakantie alvast
Jij haalde de Rolex er zelf bij.
Ik overweeg trouwens een witte. Ik neem mijn Rolex ook gewoon mee overigens. Maar je weet nooit wie er met je van glijbaan wil. Dan is het wel lekker om voor dat soort wilde uitstapjes een G-Shock in de koffer te hebben. Die witte kan toch wel gewoon voor een (witte) man?
Nope niet ik
ik reageer alleen omdat ik me kapot erger.
Dit is de 126600
@RLC Ik zou die witte doen voor je vrouw. Ze heeft toch een explorer? Dan vindt ze dit ook wel mooi, anders kun je m altijd nog weer hier slijten
Oeh dat is niet ok. Ik probeer me niet druk te maken om wat mensen op internet zeggen of doen (of zeggen te doen), als je daarmee begint ben je binnen de kortste tijd overspannen.
Ik denk dat meneer dat al is…
Ik vind dat dus niet kunnen. Het kan aan de foto liggen en ik besef me dat het daar warm is, maar dit vind ik echt te los.
De Rolex Easylink had voor mij ook maar 3mm hoeven te zijn maar ik heb het daar ook niet voor het zeggen .
Als je je kapot ergert dan zou ik gewoon niet kijken
De foto maakt t.
Op deze foto is deze gaaf zeg, ik wil m!
Jullie gaan mij niet pesten als ik deze doe dragen?
Ah, ik zie het. @Zulu begon. Maak je niet druk, het was maar een (matig) grapje.
Ik ga overigens met 2 van jouw favoriete merken op vakantie!
Het geld voor sokken was op na die klok en die auto, zo te zien.