Hulp gevraagd Casio Mini Oak GMA-2100S voor de vrouw

Jij bent zelf matig.

3 likes

Ja, dan had ik maar een panerai moeten kopen. Dan bleef er nog wat over voor een traytje cashmere sokken.

2 likes

Mijn vriendin moest lachen.

5 likes

Dat is sowieso geen raar idee

1 like

je hebt gelijk…
ik ga een lekker koelkoelkoel grolschje vatten en met mijn Duc Decreon de Saint Pierre neem ik een uurtje rust in acht,

1 like

Wel handig op vakantie. Heb je altijd een bieropener bij de hand.

Op de camping drinken we blikbier. Geen opener voor nodig.

3 likes

Japie kan als het moet een euro muntje van de bodem van het zwembad vissen. Ideaal.

4 likes

Hier op de camping liggen andere dingen op de bodem

1 like

De buurkinderen?

2 likes

Wit gekozen lekker zomers en kan bij veel kleding makkelijk gecombineerd worden

1 like

Die roze lijkt op een plakje leverworst. Een plakje waar iemand de harde stukjes vanaf heeft gesneden met een plastic mesje, en eindigt met een octagonal stukje vreselijkheid.

2 likes

Als ik jouw vrouw was, zou ik die everose DJ willen die @Zulu voorstelt :joy:
Maar de casio is ook leuk. :wink:

Ik zou dan gaan voor wit. Lekker zomers, goed te combineren met outfits, en accenteert het zomers tintje :sunglasses::sunny:. :ok_hand:t2:

Ze is meer dan goed voorzien dankje :+1:

1 like

Haha that didn’t go as planned. :rofl::+1:
Ik dacht even polsen en even het volgende scenario bedacht:
Ik zeg hee lieverd een vriend van ons (naam) heeft je hulp nodig. Hij heeft dit horloge.

En wil voor zijn vriendin het vrouwen model kopen. En hij vind het lastig qua kleur. En ik ook. Dit zijn de beschikbare kleuren.

Ik zei tegen hem wit of beige is het meest vrouwelijk. Maar kun jij even zeggen wat je ervan vindt en welke kleur je het leukst lijkt.
Haar antwoord:
‘Ik vind het een vreselijk lelijk ding, totaal niet mijn smaak. Maar denk wit of beige dan maar inderdaad, maar echt lelijk…’

:slightly_smiling_face:
.
.
:confused:
.
.
:worried:
.
.
:slightly_frowning_face:
.
.
:persevere:
.
.
:tired_face:
.
.
:sob:

Maar goed dat ik het even gecheckt heb haha :crazy_face:

9 likes

:see_no_evil::sweat_smile: Okay, inderdaad niet helemaal volgens plan. Is er nog een plan B?

1 like

Ik dacht, als @anon53002072EV deze aandurft kan ik er misschien ook wel mee wegkomen. Maar het is zalmroze, en geen beige. Be my guest Hans, maar ik ga toch maar voor de witte. En jammer @RLC dat het boze oog er geen trek in heeft. Dan maar een matching windjack?

3 likes

Dat was te verwachten. Ondanks de pastelkleurtjes is het echt geen vrouwenhorloge.

Probeer dit eens. Beter maatje en ben je voor een paar tientjes klaar. Volgend seizoen een nieuwe.

Jezus Ralph, mensen Pateks en AP’s aanraden en zelf op zoek gaan naar een Casio.

Ik schaam mij nu voor jou.

2 likes

Ik ga deze woensdag voor mijzelf halen.

En vrouwlief gaat haar Explorer I lekker afraggen op vakantie alsof het een Vostok is. Zoals ze altijd doet. :crazy_face:

2 likes