Hulp gevraagd Casio Mini Oak GMA-2100S voor de vrouw

Dat is een toolwatch, dus ze heeft het begrepen.

2 likes

Niks mis met een Casio. Godtier watches. En ik heb nooit gezegd dat een goed horloge veel geld hoeft te kosten. Heb zelf een Citizen NY0040 Promaster en een Hamilton Khaki Field Mechanical en een Seiko 5 SNKL43 en een Casio F91w. Stuk voor stuk toppers anders had ik ze niet. En ben er onwijs blij mee. Wie het kleine niet eert…:yum:

Bedankt voor je suggestie, maar dit gaat hem ook niet worden. Deze vind ik zelf al niet om aan te gluren.

Je koopt hem niet voor jezelf hè

Nee klopt maar ik moet er wel naar kijken en ik weet dat ze dit ook echt niks vindt.

Casio GA2100 Full black incoming for myself :sunglasses::+1:

2 likes

Hi Nico :wave: .

2 likes

Haha nee maar ik heb Casio altijd tof gevonden. Enige Quartz horloge dat meer dan cool is wat mij betreft.

Heb ook wel een zwak voor casio. Er komt een stalen casioak aan. Die haal ik sowieso.

Springdrive is imho ook cool.

1 like

Klopt maar dat zie ik ook niet als puur Quartz. Dat is meer een Supercar hybrid. Ik vind de Toyota Prius k*t, maar van een Ferrari SF90 met hybride motor wordt ik wel blij. Springdrive is een waanzinnig mooie en innovatieve techniek.

Of deze best foute mod.

1 like

Ik doe niet aan modden.

Dit is een stalen casioak zonder stalen band. Maar beter dan modkit. Mooiere (ofja meer bewerkte) plaat in elk geval.

2 likes

Die is tof hè!

2 likes

Deze natuurlijk, Ralph!

1 like

Ik vind het vooral een tof horloge om te zien. Afhankelijk van het licht is de tijd soms erg lastig af te lezen. Gelukkig is het vakantie en maakt het niet zoveel uit hoe laat het is :grinning_face_with_smiling_eyes: Ik zag iemand op een buitenlands forum de Casioak een ‘poor man’s Richard Mille’ noemen, en die gedachte spreekt me wel aan. Ook redelijk tech-y, o.a. door de carbon core.

2 likes

Toffe keuze!
Twijfel al een tijd. Vind het toch wel veel voor extra kleurtjes :joy::see_no_evil:

3 likes

Thank me later! :smiley:

4 likes

Als je HF nou toch niet had, hè?

1 like

Dit dus. Leuk horloge, maar niet erg handig als je wilt weten hoe laat het is.

1 like

Potverdikkie zeg dat is nog eens een lelijk ding :sweat_smile: